Lena Dunhan heeft wel ervaring met Tiny Furniture - zal met Tiny Dolls wel goedkomen
Eerlijk… Polly Pocket heeft wel echt een leuke geschiedenis en er zijn hele leuke manieren om daar een film over te maken. Bovendien zijn ze al redelijk lang bezig om deze film te maken.
En niet vergeten dat vroeger in de jaren 80 en 90 voor elk speelgoed een serie/film/stripboek gemaakt werd. We gaan gewoon weer terug naar vroeger.
Is wel nostalgia bait, maar waarom ook niet. Leven is tegenwoordig al kut. Laten we dan maar terug naar vroeger gaan.
Ik zou wel een fatsoenlijke Jem and the Holograms film willen. Niet die stomme die door Scooter Braun is geproduceerd. Fuck dat.
Heerlijk toch!
Love Polly Pocket, heb ze zelfs in een vitrinekast uitgestald staan in de woonkamer, maar een film? Waar moet die over gaan dan? :’)
Vond Barbie overigens echt superleuk. Het was echt een feest van herkenning, al die verschillende poppen die langskomen. Ik wilde vroeger die mermaid Barbie zo graag, haha.
en toch lijkt me dit nog wel de leukste uit de lijst
ik vond hem ook niet zo, duurde echt te lang
dat hele stuk na de bom over die domme machtsstrijd tussen mannen hadden ze wat mij betreft kunnen schrappen
Hou het spoilervrij graag, ookal vind je het zelf geen spoiler.
I stand corrected! Vandaag eindelijk naar Barbie geweest, maar door omstandigheden in de middag. Ga NIET in de middag naar Barbie in Pathe.
Het zat vol met veel te jonge kinderen voor deze film, die duidelijk niet vermaakt werden en dus over de grond gingen rollen, op en neer op de trap etc etc.
Het ergste was een kind met van die lichtjes in haar zolen die constant van links naar rechts rende en de hele fckn tijd ah scherm zat (over de ondertiteling heen). Zo irritant, en geen ouder die even zegt dat ze normaal moest doen. Neeeeh, in plaats daarvan kreeg ze snoep en frisdrank voor extra sugar rush💀
Echt erger dan bellende boomers!
Nee joh wat kut. Ik zie nu ook pas dat de leeftijd staat op 9 jaar. Ik had wel 12 verwacht eigenlijk. Maar goed als je 9 bent kan je wel stil zitten. Veel lakse ouders dan.
Ik was vandaag naar Oppenheimer en vond hem heeeel goed! Beter dan verwacht.
Samenvatting
Soms wel lastig te volgen wie wie was en de tijdslijn. En wie bij wie hoorde en wie tegen wie was. Vond niet dat het voelde alsof het 3 uur duurde. Ben het wel met @Shaaar eens dat het raar is dat je niet ziet wat de impact was op New Mexico of Japan.
Huh? Je kan toch niet een heel stuk uit de geschiedenis wissen?
Het is een cruciaal en essentieel onderdeel van de gebeurtenis.
Net mission impossible gezien in Pathé ypenburg en omg die stoelen fantastisch viel bijna in slaap. Film ook leuk.
Jaaa
Haha nou dit kind was eerder 5/6 ofzo. Er waren echt heel veel kinderen jonger dan 9.
Snap dat zij zich vervelen, maar joh ga dan weg of houd ze in elk geval bij je😂 Nou ja misschien hebben ze toch wat meegekregen over het patriarchaat haha.
oppenheimer
ja ik heb er nog wat meer over nagedacht en ik denk dat dat juist is wat me een beetje tegenstaat aan de film, dat het een lange geschiedenisles lijkt, terwijl je weinig emotionele connectie voelt met de karakters
daardoor boeide het laatste stuk me gewoon wat minder, als je niet echt meeleeft met die mensen maakt het niet veel uit of oppenheimer wel of niet zijn security clearance verliest of dat strauss afgestraft wordt
het is een goede film, maar ik denk dat ik door alle lovende recensies iets meer had verwacht
Oppenheimer: damn Cillian Murphy ik kon al die mannen wel niet uit elkaar houden
Barbie: fantastisch, super leuke soundtrack en zo mooi gemaakt.
spoiler barbie: die scene tussen Ruth en Barbie met die vage montage op billie elish muziek deed niet veel voor mij.
Gisteren ben ik met mijn nichtje van 10 naar Barbie gegaan. Ze wilde heel graag en ik zag dat het vanaf 9 jaar was dus leek me prima. Ze was nog echt te jong voor de boodschap maar heeft heerlijk genoten van de outfits, muziek en de barbie huizen.
Op een gegeven moment zei ze wel: nou wat een mannenwereld zeg! Haha, leuk dat ze dat meekrijgt
Same, maar komt denk ik ook doordat Ruth mij niet zo’n leuk persoon lijkt. Toen ik in de trailer zag dat Ruth als personage in de film zou verschijnen had ik al zoiets van: oh no.
Ik vond Barbie leuk, super creatief gemaakt en vond de ‘boodschap’ sterk en goed overkomen, maar als film an sich vond ik het niet heel geweldig. Vrij dun plot en sommige karakters zijn niet goed genoeg uitgewerkt om goed tot hun recht te komen (de moeder en dochter).
En de Will Ferrell scenes vond ik pijnlijk ongrappig.
Kut zit hij erin? Ik vind hem zooo vreselijk
Barbie spoiler Ja die montage vond ik ook zo’n misser. Allemaal beelden van baby’s en gezinnen, zo cliché. Ik schrok dat ze daarna naar de gynaecoloog ging omdat ik bang was dat de film eindigde dat ze zwanger was. Dat had mij echt zo jammer geleken! Later realiseerde ik me dat je natuurlijk voor meerdere dingen naar de gynaecoloog kan. Maar door de combinatie met die montage ben ik er niet gerust op