Filmtopic (Deel 1)

Barbie spoiler

Ik dacht dat het er gewoon om ging dat ze eindelijk een vulva had :smile: werd ook al eerder gerefereerd naar dat barbie en ken geen geslachtsdelen hebben

32 likes

Ja plus dat het in Amerika heel normaal is om daar regelmatig heen te gaan voor een check up (in Nederland doen we dat niet echt)

@Marijn

5 likes

Barbie Gelukkig maar, had een baby einde echt te gaar gevonden

2 likes

Barbie

Ik moet de film nog zien maar op Childfree-Reddit waren ze al niet blij dat er een focus of suggestie was op krijgen van baby’s. De maker van de film bleek hoogzwanger van de 2e tijdens het maken, dus vermoeden dat het er iets mee te maken had

3 likes

leuke, goede, niet al te zware drama/arthouse film op netflix/disney+ aanraders nu

1 like

Net geweest naar een film waar ik zelf weinig promotie van voorbij had zien komen: no hard feelings

Echt een leuke romcom. Geen meesterwerk ofzo. Maar als je op zoek ben naar een grappige luchtige film, zeker een aanrader.

5 likes

Ik was net naar Barbie en ik vond het echt geweldig, terwijl ik eigenlijk niet zo’n zin had om er naar toe te gaan. Heb echt de hele film door zitten lachen om die stomme grappen haha

stomleuke barbiegrappen

Heb echt zitten gieren om ‘i have jewish friends’ and die sweater met ‘i am Kenough’ :joy:

4 likes

Ik vond dit echt een bizar slechte film. En een chick van 32 die een jongen van 19 verleidt? Questionable

3 likes
Reactie Barbie

@soleado oef ja dit was voor mij ook het enige stuk in de film wat ik minder vond! Zo zoetsappig en tegengesteld aan de realiteit én aan wat we eerder in de film al gezien hebben. Terwijl op een ander moment (in die bushalte?) ze wel een diverser beeld kreeg, ik vond het heel vreemd en het haalde me wel even uit het moment.

Ik vond de film verder wel echt leuk en grappig, het heeft voor mij de hoge verwachtingen waar gemaakt!

6 likes

Ja dit dacht ik ook. Dat is toch ook best voor de hand liggend?

Barbie spoilert

Nu Barbie in the real world is en ze straks lekker (vaginale) seks kan/wil hebben

3 likes

Is Oppenheimer spannend of eng? Groetjes van een pussy die met d’r bent mee moet.

Nee het is een soort geschiedenisdocumentaire

3 likes

Oh lord

1 like

Behalve barbie en oppenheimer is er nu echt niet veel soeps in het aanbod :sob:

Ik ga stuk :joy: Echt zo geen zin om deze film te kijken door opmerkingen zoals deze in combinatie met die eindeloze tijdsduur.
Misschien later…als ik een identiteitscrisis heb en docent wordt.

3 likes

Ik kijk echt uit naar Meg2 vanaf donderdag hahaha :shark:.

4 likes

Draait “Talk to me” (horrorfilm) hier in NL al? Die schijnt erg goed te zijn!

3 likes

Nou als je geïnteresseerd bent in de geschiedenis is het gewoon een goede film hoor!

2 likes

Nee 17 augustus

@Bunnyslippers ja die wil ik ook wel zien voor de lol :joy: doggy style ga ik ook wel naartoe denk ik, misschien sympathy for the devil maar dat is allemaal eind augustus en dan in september the equalizer 3 vind ik altijd wel leuk en the nun 2!! :smiling_face_with_three_hearts: ben meest excited voor the nun 2 denk ik.

3 likes

Oh dat geloof ik ook zeker, en ik ga de film ook echt wel een keer kijken maar ik heb tegenwoordig gewoon zin in vermaak, popcorn…het is allemaal al zo intens in t echte leven.

Ik vind dat ze die flauwe humor van de jaren 2000 weer eens terug moeten brengen, van die American Pie meuk.

4 likes