Is het hier al gegaan over the sound of freedom? Ik wil hem gaan kijken denk ik, maar ben een beetje bang voor een mentale fuck up
Viel wel mee!
Ik was laatst om 23:00 om aan kinderen te ontsnappen maar het waren er echt verbazend veel. En allemaal natuurlijk moe en dus vervelend.
Wtf, ik vind 23 voor mezelf al te laat.
Ik heb Barbenheimer nu ook voltooid, gisteren naar Oppenheimer geweest. Vond hem heel goed gemaakt en geacteerd. Was bang dat het een hele lange zit zou zijn, maar die drie uur waren echt zo voorbij
Heb alle spoilers over Oppenheimer vermijd, / vermeden lol vanavond eindelijk naar de film omdat m’n vriend het per se op het juiste doekformaat wilde zien. Ik hoop maar dat ik lang genoeg geconcentreerd kan blijven. Zin in wel, kan ik eindelijk alles erover teruglezen
Edit worth the wait!!
Het is wel een totaal andere film dan tenet
Oppenheimer gezien, vond het echt een interessante film en heerlijk lange zit juist.
Wordt die film bij jullie dan gedubd?
Net bij Barbie een voorstukje gezien voor een nieuwe Hunger Games. Zag er op zich wel tof uit, maar vrees dat ze de serie proberen uit te knijpen. Dus ben benieuwd of het wat gaat worden.
Volgens mij is het gebaseerd op een hunger games boek die later uitkwam. Dat boek was, dacht ik, wel goed ontvangen.
Ja ik vond het boek heel leuk! Ben benieuwd naar de film
Oh grappig, helemaal gemist dat er later nog een boek is uitgekomen! Dan ga ik die eerst maar eens lezen, ben benieuwd.
Ik vond het boek vergeleken met de eerste triologie wat tegenvallen. Heb je zoveel interessante karakters, ga je voor president Snow Maar ben wel heel benieuwd naar de film.
Is het raar om naar de nieuwe insidious film te gaan als je de andere nog nooit hebt gezien?
Je moet wel echt de 1e 2 gezien hebben anders snap je waarschijnlijk weinig van de film.
Hm jammer maar bedankt voor je antwoord!
Ik wilde wel weer eens een echte horrorfilm in de bioscoop zien maar 3 is me wat teveel
Dan kan je ook naar Talk to me gaan! Moet ook een goede zijn.
Oh goed idee! Ziet er wel veelbelovend uit.
Net Red, White & Royal Blue gezien! Best leuk, geeft 2010 romcom vibes. Stephen Fry was ook een aangename verrassing!
Het boek vond ik wel veel leuker, was misschien beter een serie geweest. Toffe simpele film!