Haha ja aub heb je house party gezien? Die was wel zo fout leuk
Barbie
Ik vond hem er ook niet bij passen. Hele andere toon ofzo?
Vrouw naast mij moest huilen, die voor me waren aan het lachen. Kwam bij iedereen anders aan.
zo die lijkt me echt eng. zin in
oke ik moest ook huilen bij barbie, ik heb vadaag nog een gesprek gehad over dat ik niet goed genoeg ben en toen kwam die scene dat barbie geen piloot is noch president en toen moest ik echt wel een traantje laten
maar ik heb echt genoten van de film moest ook zooo lachen om dat godfather-stuk ik heb dat echt letterlijk meegemaakt.
Er draaien hier wel te veel kutkinderfilms. Wie gaat nou in godsnaam naar de Slijmfilm of de fukking Bellinga’s?! Ik wil gewoon leuke films zien
wtf zijn dat nou weer voor een films
Ik die met mijn 10 jarige nichtje naar de slijmfilm ging would not recommend
Ik zou dit echt niet trekken haha
Vond je nichtje de film wel leuk?
Ja zij wel, dus dat was het belangrijkst haha. Ze wilde er zelf graag heen. Blijkbaar zijn er meer delen van de film gemaakt die ze ook al gezien had, dus ze kende de karakters al
Woooow neee. In het donker ook!!
Ik was in januari op Miami Beach (waar dit blijkbaar is) en zag toen het hele strand bezaaid liggen met Portugese Oorlogsschepen (een kwal-achtig dier met soms meterslange tentakels), waarvan je enorme pijn krijgt als je ze aanraakt. En dan heb je het nog niet eens over haaien.
Samenvatting
De dag erna werd ik op een ander strand in florida door een kwal gestoken, wat een HEL die pijn, moest zelfs naar de ehbo omdat ik bijna flauwviel en de pijn door m’n hele lichaam trok. Dus ik kom sowieso niet meer in tropische wateren, laat staan in het donker met zo’n film haha.
Willen jullie volgens de huisregels van dit topic de titels van de films voor jullie spoilers vermelden. Bedankt.
Ah ik twijfel of ik naar moonrise kingdom of lady bird ga vanavond. Voor de eerste moet ik haasten en dacht dat ik meer zin had in de tweede maar die draait pas om half 10 en dan heb ik geen zin meer om de deur uit te gaan denk ik. Moeilijk!!
Ik ga vnv naar de sneaknight in Amersfoort spannend voor t eerst een sneaknight meemaken
Oke ik ben eindelijk ook naar barbie geweest en ik ben zo onder de indruk. Ik wil m nog een keer zien en wauw. Ik had verwacht dat ie leuk zou zijn, maar niet verwacht dat er zo’n boodschap in zou zitten. Heel tof gedaan
Ik kom net terug van Barbie en vond er echt niks aan, zat echt uit te rekenen hoe lang het nog zou duren. Vond Ryan Gosling wel geinig maar dat was het dan ook wel. Wel sympathiepunten voor de feministische ““boodschap”” maar is ook niet alsof die op enig vlak vernieuwend of indrukwekkend was imo. Niet dat dat moet met zo’n film maar had wel iets beters verwacht na iedereens verhalen over dat ze moesten huilen haha. Vond het niet slecht maar gewoon echt een saaie film.
Oh en ik kan echt niet wachten tot de vakantie voorbij is want man man wat veel vervelende mensen in de bioscoop
Ik ga vanavond naar Barbie en ben echt nog nooit zo excited geweest voor een film. Pls don’t dissapoint.
Ik heb hier positieve dingen over beau is afraid gelezen en heb een gratis Pathé thuis film.
Maar nu is onlangs (helemaal niet onlangs eigenlijk, maar zo voelt het wel) mijn vader overleden en ik zie in de beschrijving dat het gaat over een jongen die naar de begrafenis van zijn moeder gaat.
Is het een zware film waar de dood een belangrijke rol heeft of komt dat onderwerp niet super veel aan bod?
Zeker wel een zware film. Ik zou ‘m voorlopig even skippen als ik jou was.
Oké thanks!! 🫶🏻