Haha ja echt vreselijk, heb denk ik 3/4 met een kussen voor mijn gezicht gezeten.
@LaPetiteRobeNoire Tof! Dan ga ik eens wat uitproberen. Volgens mij stond er bij Get Out dat het ook een horror was en dat vond ik ook een leuk spannende film.
Haha ja echt vreselijk, heb denk ik 3/4 met een kussen voor mijn gezicht gezeten.
@LaPetiteRobeNoire Tof! Dan ga ik eens wat uitproberen. Volgens mij stond er bij Get Out dat het ook een horror was en dat vond ik ook een leuk spannende film.
Maar horror heeft ook verschillende categorieĆ«n! Ik vind dus Get out, Jeepers Creepers, Blair Witch en de old school Halloween films of idd de horror comedyās echt heel erg leuk. Meer sfeervolle films zeg maar (moet alsnog soms mān ogen dicht doen haha). Ik kan juist heel erg slecht tegen heel vieze āgoreā, en dan trouwens niet alleen bij horror. Van die stomme slappe films zoals scary movie met veel kotsen vind ik ook stom.
Of idd van die heel enge paranormale. Japanse horror is soms ook echt next level juist soms ook door de stilte, want Amerikanen lullen heel veel en dat haalt soms ook het randje eraf.
En toch vind ik horror echt een heel leuk genre haha, heel sfeervol en hield vroeger ook slaapfeestjes met horrorfilms, en dan durfde niemand meer naar de wc haha.
Oohh wow dit haalde echt een herinnering bij me naar boven. Toen ik 9 of 10 was ofzo keken we House of Wax bij een vriendin en omg sindsdien heb ik echt iets tegen achillespezen.
Ik heb net Doggy Style gekeken in de bios en wat een teeeeringvreemde film
ben wel helemaal stuk gegaan
Ik vond hem ook best tegenvallen. Ik dacht echt yĆ©s is dit the next generation horrorfilm, maar vond het meer teenage dramaš„² heb eigenlijk ook amper de spanning gehad die je normaal bij horror hebt van shiiit je weet dat er iets gaat komen, maar weet niet precies wat/wanneer.
Goed om te weten, dan doe ik waterproof mascara op
. Ga m vanavond kijken.
Ik vind het filmaanbod van PathƩ (heb unlimited) zo mega tegenvallen
Ik denk dat het de komende tijd ook gaat verergeren met die staking. Is zoveel stilgelegd. Ik hoop zelf dat ze dan gewoon wat oudere films laten zien als opvulling, vind ik altijd wel leuk. Vind het alleen wel achterlijk als je daar dan weer voor moet bijbetalen (had ik laatst een x met een classic).
Yes please!
Wat mij ook leuk lijkt zijn afleveringen van series op het grote doek.
Oude films is juist leuk!!!
Wel echt stom dat je moest bij betalen joh
Ja met zān allen het hele seizoen van gossip girl bingen, leuk.
Ik hou ervan om op zondag toegankelijke films te kijken dus ik had Strange World (animatie, staat op Disney+) opgezet.
Ik vond hem erg zwak volgens Disney-standaarden. Animatie zoals gebruikelijk dik in orde, net zoals de muziek. Maar als je me over een tijdje vraagt waar hij precies over ging zal ik het me niet meer kunnen herinneren ben ik bang. ![]()
Haha goed he!
Waar kun je hem kijken? Even rondje gedaan op mijn streamingās diensten maar niks gevonden.
Ahh thanks die heb ik dan weer niet ![]()
Even rondvragen.
Ja echt een matige film. Jaren 80/2000 slecht
Zonet Promosing Young Women gezien (staat op prime) Zo aangrijpend, een van de beste films die ik de afgelopen tijd al gezien heb.
Ik vond die ook echt goed en bijzonder.
Leuk weetje: de regisseur (die de film ook heeft geschreven) was 7 maanden zwanger toen ze de film in 23 dagen hebben opgenomen.
Nou ik ook net Fresh gekeken en vond het een goede film! Leuk, spannend. Niet echt bloederig/vies en niet heel eng.
Echt leuk haha nu wil ik de rest van je aanraders ook bekijken.