Zo naar Barbie, ben benieuwd! Wel heerlijke stoelen, ben echt al veel te lang geleden geweest
Ik keek The Humans op Mubi en had niet zulke hoge verwachtingen maar werd echt weggeblazen door het laatste half uur. Gebaseerd op een theaterstuk en ik denk op het toneel ook een heeel sterk verhaal. Het lijkt familiedrama maar is eigenlijk een stille horror. Aanrader!
Ik ben al een tijdje zo enorm benieuwd naar deze film, had niet verwacht dat het ook een stille horror is. Nu ben ik nog nieuwsgieriger, ga deze film dus binnenkort maar kijken!
Net A Manned Called Otto gekeken nu hij op Netflix staat. Had de TW beter moeten doornemen, maar het was wel een mooie film. Love Tom Hanks!
Ik probeer trailers enzo niet te bekijken voordat ik naar een bioscoop film ga omdat ik daar altijd teveel spoilers in vind. Ik had ook alleen de summiere omschrijving ervan gelezen. Ik ben deze film kort na het overlijden van mijn vader gaan kijken en had een zieke ugly cry na afloop. Zo erg dat mensen in de bios zelfs zeiden: “ach kijk dat meisje nou”.
Kort geleden heeft mijn moeder deze film in haar eentje thuis gekeken (ook niet wetende wat haar te wachten stond), ik vond dat niet zo’n prettig idee eigenlijk
Aw snap ik helemaal, dat moet vast heftig zijn geweest. Hopelijk had je iemand die bij je was!
Ik kijk a beautiful life op netflix, maar het is zo cliché en de dialogen onrealistisch. Wordt het nog beter? ik had zin in romantiek, maar dat vind ik het nog niet
Ergeren jullie ook zo aan high budget films waar ze ipv foto’s stills uit de film gebruiken?
Ik keek net Catching Fire en dan krijgt Katniss die amulet van Peeta en daarin zitten 3 foto’s, maar die foto’s zijn overduidelijk stills uit de film.
Hadden ze echt niet ff tijd om 5 minuutjes foto’s te maken? Het hoeven geen perfecte foto’s te zijn, maar come onnn
Ja ik vind dat van die domme, luie “fouten” in films. Dat ze castingfoto’s gebruiken, of van die lelijk gephotoshopte bruidsfoto’s enzo.
Vooral nu werkelijk iedereen prima camera’s op hun telefoons hebben. Hoeveel moeite is het.
Vanavond eindelijk naar Oppenheimer!
Een jaar later en nog steeds komt er nieuwe drama over Don’t Worry Darling
Huh ik dacht dat Olivia Wilde die had geregisseerd maar ik heb dus iets gemist
snap er ook niets meer van
Only lovers left alive!!! !!
Ja die verdween kennelijk dus dagen van set
Aha vandaar, ja ik bedoelde meer dat ik ook helemaal niet wist dat daar drama over was haha
A Man called Otto net bekeken en pff ik heb op 3 verschillende momenten in de film gejankt en op een gegeven moment niet zo’n beetje ook.
Oohh nee ik vond hem niet slecht! Ook geen fantastische film die me nog maanden bij gaat staan, maar wel gewoon leuk. Beetje gelachen, beetje gehuild, primaa.
Ik ben nu pas bij triangle of sadness maar wat een film
Geweldig he