Filmtopic (Deel 1)

Oppenheimer gezien, vond het echt een interessante film en heerlijk lange zit juist.

1 like

Wordt die film bij jullie dan gedubd?

Net bij Barbie een voorstukje gezien voor een nieuwe Hunger Games. Zag er op zich wel tof uit, maar vrees dat ze de serie proberen uit te knijpen. Dus ben benieuwd of het wat gaat worden.

Volgens mij is het gebaseerd op een hunger games boek die later uitkwam. Dat boek was, dacht ik, wel goed ontvangen.

2 likes

Ja ik vond het boek heel leuk! Ben benieuwd naar de film

1 like

Oh grappig, helemaal gemist dat er later nog een boek is uitgekomen! Dan ga ik die eerst maar eens lezen, ben benieuwd.

Ik vond het boek vergeleken met de eerste triologie wat tegenvallen. Heb je zoveel interessante karakters, ga je voor president Snow :sweat_smile: Maar ben wel heel benieuwd naar de film.

2 likes

Is het raar om naar de nieuwe insidious film te gaan als je de andere nog nooit hebt gezien?

Je moet wel echt de 1e 2 gezien hebben anders snap je waarschijnlijk weinig van de film.

2 likes

Hm jammer maar bedankt voor je antwoord!
Ik wilde wel weer eens een echte horrorfilm in de bioscoop zien maar 3 is me wat teveel :joy:

2 likes

Dan kan je ook naar Talk to me gaan! Moet ook een goede zijn.

2 likes

Oh goed idee! Ziet er wel veelbelovend uit.

1 like

Net Red, White & Royal Blue gezien! Best leuk, geeft 2010 romcom vibes. Stephen Fry was ook een aangename verrassing!

Het boek vond ik wel veel leuker, was misschien beter een serie geweest. Toffe simpele film!

4 likes

Ja ik vond de film ook verrassend leuk. Zeker ook omdat het volgens mij behoorlijk lowbudget is.

2 likes

Waar baseer je dat op? Want ik ben naar de film geweest en kon me niet herinneren dat ik andere delen heb gezien. Er wordt wel kort naar gerefereerd maar ik vind dat je de film prima kan volgen!

Talk to me was verrassend goed trouwens! We waren naar gran turismo geweest (:-1:t3:) en we hadden zin in nog een film dus hebben talk to me er achter aan geplakt. 0,0 verwachtingen dus ook, maar me prima vermaakt ermee!!

(@de_kluizenaar)

5 likes

Waar ik dat op baseer, nou dat ik die 1e films dus wel heb gezien en dus duidelijk weet dat er belangrijke connecties zijn.
Als je ze niet gezien hebt kun je de film misschien wel volgen, maar mis je echt teveel informatie.

5 likes

Oké goed onderbouwd haha

Nou dat is gewoon wat het is, als je een ingewikkeld onderbouwt verhaal wil horen kun je beter alsnog die films kijken, dan snap je het zelf ook.

1 like

Ik was vandaag naar Gran Turismo met nul verwachtingen en vond ‘m eigenlijk leuker dan verwacht haha. Kijk, zal nooit een megafan worden want geef geen drol om racen. Maar vond de hoofdpersoon en David Harbour wel echt goed acteren. Zelfs nog gejenkt hahaha.

Las later even wat reviews terug en het grootste commentaar is dat het niet mega waarheidsgetrouw is (ja interesseert mij een hol want kende het verhaal en het spel toch niet) en er veel product placement was oid (welke film niet).

Niet fantastisch ofzo, maar ik had echt 0 verwachtingen en toch een prima ochtend haha.

Ninja Turtles was ik gisteren heen en vond ik ook leuk. Lekker eens een film van 1,5 uur ipv 2 uur of langer, leuke muziek en gewoon nostalgisch als je vroeger vaak de tekenfilms keek. Niet spider man animatie goed, maar wel de moeite waard wat mij betreft.

6 likes

Ik vond gran turismo hoofdzakelijk behoorlijk cringe, terwijl het verhaal vond ik eigenlijk wel leuk! En inderdaad ook 0 met racen en geen idee in hoeverre het waarheidsgetrouw was. Dat waren dan nog niet eens zo zeer de dingen welke ik een minpunt vond.
Ik heb een Pathé abbo dus ik ben echt totaal niet kritisch en heb me an sich vermaakt. Maar ik zou echt pissed zijn en balen van mijn geld als ik hiervoor betaald had haha