Filmtopic (Deel 1)

Ik vond gran turismo kapotleuk :sweat_smile: ik had ook gejankt (maar wanneer niet).

Ik ga nu naar talk to me!

2 likes

Meh.
Dankzij de goede reviews en het hoge cijfer had ik best wat verwachtingen, heeft het niet helemaal aan voldaan. Ik vond het niet slecht, maar heb een beetje mixed feelings en kan het niet zo goed omschrijven. Ik had echt 0.0 met alle karakters uit de film en vooral het hoofdpersonage vond ik vreselijk.

Ik vond Gran Turismo echt geinig! Had wel iets korter mogen duren, maar alsnog een spannende racefilm. Bijzonder dat Nissan dus echt ooit zo’n academy heeft opgezet en Jann ook heel wat races heeft gewonnen, wist helemaal niet van het bestaan af.

2 likes

Oeee, ik wist niet dat dit boek was verfilmd! Ik vond het ook zo’n vermakelijk boek. Bedankt voor de tip :smiley:

2 likes

Ik heb Spider-Man: Across the Spider-Verse gezien maar man, zo overhyped. Heel mooi gedaan allemaal hoor de animaties, maar was too much. Er gebeurde ook niet zoveel, pas op het einde en toen stopte de film met een cliffhanger. Ik voel me echt te oud ofzo terwijl ik niet eens oud ben, maar het leek meer gericht op zoomers. Vind t wel jammer want ik vond de eerste film wel goed

1 like

Ohja No Hard Feelings heb ik ook gezien maar echt vreselijk was dat. Voelde me de hele film zo ongemakkelijk, bleh

2 likes

Ik ben een (erg) oude millenial en ik vond hem wel echt weer heel goed. Het einde was idd wel heel erg cliffhanger, daar was ik ook wel even door in de war, omdat ik helemaal niks had gelezen/gezien van tevoren :sweat_smile:

1 like

God ik dacht dat dit over no hard feelings ging

2 likes

Heb het gevoel dat het een film is die je of super goed vind of totaal niet haha. Maar nice dat jij hem wel leuk vond

3 likes

Gisteren bullet train op netflix gezien. Leuke actie en ook een soort whodunit. Leuk!

6 likes

Oh jammer dat je het niks vond, ik vond het echt een van de beste films die ik laatste tijd heb gezien.

Snap op zich wel wat je bedoeld met de animatie. Moest er echt wel inkomen, vooral die eerste scĂšnes met Gwen.

3 likes

Heb net Paradise (Netflix) gezien. Bizar verhaal. Goede film wel

Heb net Happiness for Beginners geprobeerd te kijken, viel me erg tegen en heb het niet afgekeken. Sommige stukjes waren grappig maar ik vond het heel standaard.

1 like

Zo naar Barbie, ben benieuwd! Wel heerlijke stoelen, ben echt al veel te lang geleden geweest

6 likes

Ik keek The Humans op Mubi en had niet zulke hoge verwachtingen maar werd echt weggeblazen door het laatste half uur. Gebaseerd op een theaterstuk en ik denk op het toneel ook een heeel sterk verhaal. Het lijkt familiedrama maar is eigenlijk een stille horror. Aanrader!

3 likes

Ik ben al een tijdje zo enorm benieuwd naar deze film, had niet verwacht dat het ook een stille horror is. Nu ben ik nog nieuwsgieriger, ga deze film dus binnenkort maar kijken!

3 likes

Net A Manned Called Otto gekeken nu hij op Netflix staat. Had de TW beter moeten doornemen, maar het was wel een mooie film. Love Tom Hanks!

1 like

Ik probeer trailers enzo niet te bekijken voordat ik naar een bioscoop film ga omdat ik daar altijd teveel spoilers in vind. Ik had ook alleen de summiere omschrijving ervan gelezen. Ik ben deze film kort na het overlijden van mijn vader gaan kijken en had een zieke ugly cry na afloop. Zo erg dat mensen in de bios zelfs zeiden: “ach kijk dat meisje nou”.

Kort geleden heeft mijn moeder deze film in haar eentje thuis gekeken (ook niet wetende wat haar te wachten stond), ik vond dat niet zo’n prettig idee eigenlijk

4 likes

Aw snap ik helemaal, dat moet vast heftig zijn geweest. :gift_heart: Hopelijk had je iemand die bij je was!

3 likes

Ik kijk a beautiful life op netflix, maar het is zo cliché en de dialogen onrealistisch. Wordt het nog beter? :sweat_smile: ik had zin in romantiek, maar dat vind ik het nog niet

2 likes