Filmtopic (Deel 1)

Ergeren jullie ook zo aan high budget films waar ze ipv foto’s stills uit de film gebruiken?
Ik keek net Catching Fire en dan krijgt Katniss die amulet van Peeta en daarin zitten 3 foto’s, maar die foto’s zijn overduidelijk stills uit de film.

Hadden ze echt niet ff tijd om 5 minuutjes foto’s te maken? Het hoeven geen perfecte foto’s te zijn, maar come onnn

7 likes

Ja ik vind dat van die domme, luie “fouten” in films. Dat ze castingfoto’s gebruiken, of van die lelijk gephotoshopte bruidsfoto’s enzo.
Vooral nu werkelijk iedereen prima camera’s op hun telefoons hebben. Hoeveel moeite is het.

4 likes

Vanavond eindelijk naar Oppenheimer!

5 likes

Is iemand anders naar true things geweest en wat vond je ervan? Ik heb me heel erg zitten storen

Die man is een klootzak, maar zij is ook niet helemaal lekker. Oh en welke 30+ neemt een lijn ketamine van een vreemde lol. Waarom gaat de film niet over een narcistische man die een relatie krijgt met een gezonde vrouw? Ik vind het heel stereotyperend ofzo, want nu draaide het m.i. niet om een narcistische relatie.

2 likes

Een jaar later en nog steeds komt er nieuwe drama over Don’t Worry Darling :popcorn::popcorn::popcorn:

3 likes

Huh ik dacht dat Olivia Wilde die had geregisseerd maar ik heb dus iets gemist :laughing:

1 like

snap er ook niets meer van

1 like

Only lovers left alive!!! !!

5 likes

Ja die verdween kennelijk dus dagen van set

3 likes

Aha vandaar, ja ik bedoelde meer dat ik ook helemaal niet wist dat daar drama over was haha

1 like

A Man called Otto net bekeken en pff ik heb op 3 verschillende momenten in de film gejankt en op een gegeven moment niet zo’n beetje ook. :sob::sob::sob:

4 likes

Maar vond je m goed? Ik vond hem zo slecht :smiling_face_with_tear: maar had op een gegeven moment ook wel traantjes want wel zielig

2 likes

Oohh nee ik vond hem niet slecht! Ook geen fantastische film die me nog maanden bij gaat staan, maar wel gewoon leuk. Beetje gelachen, beetje gehuild, primaa.

2 likes

Ik ben nu pas bij triangle of sadness maar wat een film :joy::joy::joy:

6 likes

Geweldig he

2 likes

Ik was vanmiddag naar passages en vond hem goed. Adèle exarchopoulos is zo mooi :heart_eyes: zitten wel expliciete en lange seksscènes in haha. Wel aanrader!

5 likes

Ik wil deze ook nog zien! Zag dat hij op Prime stond. Mijn bios draaide deze amper en had sowieso m’n bedenkingen bij die ene fameuze scène omdat ik daar niet zo goed tegen kan haha. Thuis kan ik die makkelijker doorstaan dan in de bios denk ik.

2 likes

Ja het was best wel goor en echt over de top :sweat_smile:

1 like

@Bunnyslippers ik vond het wel beter te doorstaan doordat het zo mega over de top was, dat gaf er in mijn ogen een komisch effect aan wat wel werkte

3 likes

Ik wil graag meer horror kijken. Ik vind dingen als scream, cabin in the woods en slasher films helemaal prima, maar ik ben superbang voor paranormale dingen en veel films bevatten toch iets paranormaals. Hebben jullie tips voor goede beginner horror?

1 like