Mijn favo’s van de afgelopen tijd
Edit: Housebound klinkt paranormaal maar ik denk dat je die goed trekt
Mijn favo’s van de afgelopen tijd
Edit: Housebound klinkt paranormaal maar ik denk dat je die goed trekt
Dankje! Fresh heb ik gezien en was idd perfect. Barbarian staat op mn lijstje. En de onderste is berlin van la casa de papel toch? Helemaal toepasselijk, thanks
Zonder (al te veel) paranormale dingen dus?
Ik zou beginnen met wat klassiekers als je deze toevallig nog niet gezien hebt zijn zeker de moeite waard:
Als je van body horror houdt dan zou ik ook zeker wat David Cronenberg films kijken, bv Videodrome
Als je wel iets paranormaals wilt, maar iets wat misschien minder eng is, dan zou ik The Others aanraden.
Nee das Antonio Banderas van Spy Kids
Ehm dat is Zorro hoor
Oohh wat vond ik deze slecht zo’n hoog cijfer maar ik vond er niks aan.
@Luzarl vind beeetje lastig want love horror maar juist voornamelijk paranormale horror… misschien Psycho, Knock at the cabin (wel ok), de Saw films hehe, Smile, Halloween, Friday the 13th etc.
Ohja en The Others die @LaPetiteRobeNoire noemde is idd ook echt goed
Hahaha mijn filmkennis is beperkt tot pathe
@LaPetiteRobeNoire thanks! Shaun of the dead heb ik denk ik gezien of iig zo’n film met twee mannen die perongeluk allemaal mensen vermoorden maar misschien is dat net een andere? Ik hou wel niet van oude films maar ik ga het een kans geven
Ohnee dat is tucker en dale vs evil, top
Shaun of the dead is een britse komische horrorfilm over een zombie-apocalypse, maar het blijft ook gewoon een goede zombiefilm (in mijn ogen dan).
Ik vind hem zelf echt heel goed, maar ik kan me wel voorstellen dat het je smaak moet zijn en dat je er anders niets aan vindt inderdaad @Nysmn
Ja die is echt heel leuk. Heb jij The Dead Don’t Die van Jim Jarmusch gezien? Die is een beetje in hetzelfde straatje
Nee nog niet! Leuke tip, bedankt
Nee smile is echt mijn allergrootste nachtmerrie. Ik lig echt wakker van alleen de trailer al gatverdamme
saw is idd wel mijn cup of tea maar die staan niet op netflix
Wel op pathe thuis mocht je nog wat tegoed hebben!
Raw en Titane moet jij ook kijken maar die staan denk ik ook niet op Netflix. Echt heel goede body horror.
En wat vind je van A Quiet Place? Verder op Netflix vind ik dit ook nog aanraders:
Midsommar
Bodies bodies bodies
The Ritual
The autopsy of Jane Doe (oh gvd die staat er niet meer op!
Ja daar heb ik gister al naar gezocht!!! Titane lijkt me nog gekker dan raw
Vind The Ritual en The autopsy of Jane Doe wel best paranormale films, maar zijn allebei zeker een dikke aanrader voor goede horrors!
Wilde ook Hush tippen, stond altijd op Netflix maar zie 'm niet meer staan.
En goed dat je Barbarian op je lijstje hebt @Luzarl , vond 'm geweldig.
Hou op the autopsy van jane doe is TE ENG. Bodies bodies bodies vond ik leuk. Thanks voor je tips!!!
Vond die ook goed, maar Hot Fuzz (met dezelfde acteurs) nog iets leuker, alleen dat is dan weer niet horror
Kijk eens bij Stephen King films, die zijn over het algemeen niet heel eng maar wel lekker griezelig. Aanraders zijn 1922, Secret Window, 1408, In the tall grass.
Edit: en natuurlijk ook de bekende It, The Shining en Dr. Sleep (vervolg)
Oja zie dat Autopsy of Jane Doe op Videoland staat mocht iemand deze zoeken
Hellfest (slasher)
Fright Night (vampier)
Blade (vampieren)
Ginger Snaps (weerwolf)
Escape room en Escape Room: tournament of champions (die waar Taylor Russell in speelt er is ook een escape room die minder leuk is)
A quiet Place deel 1&2 (aliens/rare wezens)
The Babysitter en The Babysitter: Killer Queen (slasher/demonisch, maar wel komedie)
The Silence (op hol geslagen vogelachtige beesten)
Oh een een favorietje van vroeger: Jeepers Creepers