Ohh ja nice een paar hiervan heb ik ook al gezien, thanks!
Denk ook ineens nog aan Disturbia!
Oh grappig, ik zou The Silence of the Lambs en Jaws geen horror noemen. Die durf ik namelijk wel te kijken en horror over het algemeen niet, dus dan ben ik benieuwd of ik de rest aandurf.
Ik denk dan eerder aan Annabelle, maar ik vind dingen met poppen ook heel naar. Durf jij dat aan @Luzarl? En een andere film waarvan ik de titel niet meer weet, maar wat volgens mij wel een bekende is, dus misschien weet iemand dit; een gezin verhuist naar een nieuw huis en dan vinden ze op zolder videobanden met volgens mij is dit een spoiler: beelden waarop de vorige eigenaren zijn opgehangen.
net naar unruly geweest, misschien wel de mooiste film die ik dit jaar heb gezien (en de verdrietigste)
heb de halve film gehuild, dwars door mijn antidepressiva heen
Dat is sinister! Die is wel heel eng ja.
Ik verbaas me erop over dat jullie al die horror titels kennen! Ik ben sowieso een drama met titels/acteurs en noem maar op, maar titels onthouden van films welke in het horror genre vallen lukt me echt nie
Ik snap wat je bedoelt, maar het zijn zeker wel horror films! Horror is gewoon een heel breed genre, en veel films zijn sowieso ook een mix van genres. Deze twee hebben naast horror elementen inderdaad o.a. ook (zeer aanwezige) thriller elementen en tussen horror (dat walging of angst op moet wekken) en thriller is sowieso wat overlap. Dus je zou ze absoluut ook als (psychologische) thriller kunnen omschrijven en dat zou ook gewoon kloppen.
Ik heb expres wat ander soort horrorfilms genoemd dan typische slasher/supernatural films dus ik denk dat je de meeste hiervan inderdaad wel zou aandurven. Al is het ook weer moeilijk te voorspellen wat iemand nou precies eng zal vinden
Haha ja echt vreselijk, heb denk ik 3/4 met een kussen voor mijn gezicht gezeten.
@LaPetiteRobeNoire Tof! Dan ga ik eens wat uitproberen. Volgens mij stond er bij Get Out dat het ook een horror was en dat vond ik ook een leuk spannende film.
Maar horror heeft ook verschillende categorieën! Ik vind dus Get out, Jeepers Creepers, Blair Witch en de old school Halloween films of idd de horror comedy’s echt heel erg leuk. Meer sfeervolle films zeg maar (moet alsnog soms m’n ogen dicht doen haha). Ik kan juist heel erg slecht tegen heel vieze ‘gore’, en dan trouwens niet alleen bij horror. Van die stomme slappe films zoals scary movie met veel kotsen vind ik ook stom.
Of idd van die heel enge paranormale. Japanse horror is soms ook echt next level juist soms ook door de stilte, want Amerikanen lullen heel veel en dat haalt soms ook het randje eraf.
En toch vind ik horror echt een heel leuk genre haha, heel sfeervol en hield vroeger ook slaapfeestjes met horrorfilms, en dan durfde niemand meer naar de wc haha.
Oohh wow dit haalde echt een herinnering bij me naar boven. Toen ik 9 of 10 was ofzo keken we House of Wax bij een vriendin en omg sindsdien heb ik echt iets tegen achillespezen.
Ik heb net Doggy Style gekeken in de bios en wat een teeeeringvreemde film ben wel helemaal stuk gegaan
Ik vond hem ook best tegenvallen. Ik dacht echt yés is dit the next generation horrorfilm, maar vond het meer teenage drama🥲 heb eigenlijk ook amper de spanning gehad die je normaal bij horror hebt van shiiit je weet dat er iets gaat komen, maar weet niet precies wat/wanneer.
Goed om te weten, dan doe ik waterproof mascara op . Ga m vanavond kijken.
Ik vind het filmaanbod van Pathé (heb unlimited) zo mega tegenvallen
Ik denk dat het de komende tijd ook gaat verergeren met die staking. Is zoveel stilgelegd. Ik hoop zelf dat ze dan gewoon wat oudere films laten zien als opvulling, vind ik altijd wel leuk. Vind het alleen wel achterlijk als je daar dan weer voor moet bijbetalen (had ik laatst een x met een classic).
Yes please!
Wat mij ook leuk lijkt zijn afleveringen van series op het grote doek.
Oude films is juist leuk!!!
Wel echt stom dat je moest bij betalen joh
Ja met z’n allen het hele seizoen van gossip girl bingen, leuk.