Met sneak night Pathé naar dogman geweest. De film was met momenten behoorlijk absurdistisch. Het was gevoelsmatig een combinatie van the joker, 101 dalmatiërs & home alone. Maar toch heb ik me er heel goed mee vermaakt en vond ik de hoofdrolspeler ijzersterk. Ik zou hem wel aanraden!!!
Ja die is echt tof!
Huh, waarom blur je de filmtitel, dat is toch geen spoiler? Dat andere trouwens ook niet, maar de titel al helemaal niet…
Omdat het de sneak preview was misschien?
Er is maar 1 keer een sneak preview van dezelfde film op dezelfde dag en tijd toch? Is niet alsof er een dag daarna weer een sneak preview is waar ze dezelfde film vertonen.
Maar misschien wist ze dat niet, dan begrijp ik her ook wel.
Hahaha idd. Nu denk ik dat het over een man met groen haar gaat, die op een dag besluit 101 honden te jatten en met zieke boobytraps de baasjes uitschakelt.
10/10 would watch
Dit wist ik niet nee! En ik dacht misschien dat die omschrijving alsnog zou weggeven welke film de sneak preview was, welke ik dus niet wilde verklappen
In dat geval zou ik de film kijken, want dit komt behoorlijk overeen ja
Draait hij dan niet bij andere vestigingen op een andere dag? Dat was bij de Vue in ieder geval wel zo. Een vriendin van mij ging altijd op dinsdag en ik zag dan op zondag dezelfde film die zij op dinsdag zag. Dus dan kun je wel spoilen.
Nee zelfde dag zelfde tijd overal voor zover ik weet!
Aftersun
Samenvatting
Ja, dat hij zelfmoord pleegt lijkt me echt overduidelijk! Ze kijkt namelijk als volwassene terug op die vakantie om te zien waar ze dingen heeft gemist.
En verder eens met alles wat je zegt, hahaha. Echt een film die binnenkomt en dat napraat filmpje helpt ook enorm om dingen nog meer te zien.
Ik ben gisteren naar a haunting in Venice geweest! Ik vond hem leuk!
Aftersun
Ja, heel duidelijk inderdaad! Ik had eigenlijk ook niet meer verwacht dat hij terug zou komen nadat hij het water in was gelopen, maar misschien was dat juist wel de kracht en was het anders te makkelijk/voorspelbaar geweest.
Aftersun heeft mij in zo’n ongemakkelijke situatie gebracht… Ik heb hem in de bios gezien en toen de film was afgelopen liep ik een beetje huilend de zaal uit. Precies op dat moment kwam ik een vage kennis tegen 🫠
Ik kan na Aftersun ook niet meer naar naar Under Pressure luisteren zonder rillingen te krijgen. Echt een prachtige film.
Ik dacht de afgelopen dagen steeds dat Aftersun vast wel een laatste vervolg was op die hele After serie (die verfilmde one direction fanfiction). Ik dacht, die ga ik toch nooit kijken, dus had de spoilers allemaal gelezen. Vond het al een onwijs diep einde dat de sexy hoofdpersoon zelfmoord pleegt Mede dankzij deze comment dacht ik: ja wel beetje ongemakkelijk als iemand je ziet huilen van zo’n fanfictie. Maar ik kom er net achter dat het een hele andere film is waar ik in maart ook gewoon heen ben gegaan.
Ik dacht juist heel even dat het een vervolg was op de Before trilogie (before sunset,
Sunrise etc) dus was eerst ook erg in de war over het thema
Misschien nog een leuke tip. Je kan nu thuis een aantal films streamen die op het Nederlandse filmfestival draaien. Je betaald dan per film. Je moet wel snel zijn want ze staan er een dag op en de volgende dag weer anderen.
Dumb Money net gezien, vond het een leuke film! 0.0 verstand van de beurs en aandelen maar ook niet per se nodig.
Toevallig Aftersun ook net gezien
Toen ik de film uit had dacht ik aan een scene aan het begin waar ze 's avonds aankomen bij het hotel en er niemand is bij de receptie. Hij wil dan de trap oplopen naar boven, bedenkt zich halverwege de trap en draait zich om naar haar, zij zegt dan ‘ik red me wel’ en dan loopt hij wel weg die donkere trap op en dan zie je haar daar zo helemaal alleen zitten Ik vond het echt een super goede film. Ook zo sterk dat je nadat je de film hebt gekeken zelf ook gaat terugdenken aan de scenes en proberen er iets in te vinden net als Sophie doet.