Bij die films let ik ook niet op de boeken en personages. Poirot is ook niet zoals in de boeken.
Vond dit ook een goed filmpje voor uitleg
En dat het in Italië afspeelt wordt toch ook uitgelegd? Einde van de oorlog en verblijf van de Amerikanen.
Bij die films let ik ook niet op de boeken en personages. Poirot is ook niet zoals in de boeken.
Vond dit ook een goed filmpje voor uitleg
En dat het in Italië afspeelt wordt toch ook uitgelegd? Einde van de oorlog en verblijf van de Amerikanen.
Vond dat een redelijk slappe reden. Zeker omdat er geen Italianen (afgezien van de bodyguard) erin meedoet. Het voegde niks toe. En weer Halloween voor een weeshuis in Italië. Dat zouden de nonnen normaal niet toelaten.
Coco! By far de beste Disney film sinds tijden
Ooh ja die is fantastisch! Vond Inside out ook leuk @Kwal maar misschien heb je die al gezien.
edit: oh nvm zie dat je die al aangeraden hebt gekregen, had niet gezien dat dit van 12 dagen geleden is hahah
Coco is ook mijn lievelingspixarfilm, ik heb hem twee keer in de bios gezien haha! Inmiddels 5 jaar terug??? dus tijd voor een rewatch! En veel fijne tips sowieso, merci iedereen!
Ik was vandaag naar Killers of the Flower Moon welke 3,5u duurde & warm dat het was in die bioscoop! We hebben echt een aantal keer op het punt gestaan om te vertrekken. Mijn vriend was halverwege de film naar buiten gegaan met de vraag of er iets aan gedaan kon worden maar dat was niet mogelijk. Na de film konden we een compensatie ophalen (gratis kaartje).
Wat bleek nu, het was 35 graden!!!
Jeetje wat een ellende. Bij mij is het altijd koud maar dit lijkt me ook niks haha. Hoe vonden jullie de film?
Wth?!
Wow ik vind het dan echt knap dat je dat hebt volgehouden! Ook zonder in slaap te vallen met die warmte.
Ja, ik vond hem ook wat tegenvallen. De trailer vond ik super mooi en ik dacht dit wordt echt aftersun 2.0 qua janken, maar hij pakte me niet helemaal. Ik denk ook dat het kwam omdat het niet echt een dilemma was als kijker, want het was vanaf het begin duidelijk dat ze bij haar echtgenoot zou blijven. Het verhaal vond ik heel mooi, en weer hele mooie beelden en wat mooie dialogen, maar ik vond het band niet helemaal overtuigend (komop ze zijn 12 en gingen op 1 date) en ze hebben daarna leuk gebeld, maar er zat zoveel tijd tussen. Naar het einde toe vond ik hem wel heel mooi en de rol van de echtgenoot vond ik wel mooi neergezet. Wel 4 sterren
@Keaton tja, moeilijk te zeggen. Ik had er op voorhand hoge verwachtingen van. Dat is altijd gevaarlijk. De temperatuur hielp natuurlijk ook niet mee maar ik heb me wel vermaakt met de film. Ik vond hem wel onnodig lang. Ik ben me daarna gaan inlezen over osage moorden en sommige dingen hadden ze echt wel beter kunnen wegzetten. Ik vond de thematiek wel interessant en ik houd wel van dit soort films.
@Bunnyslippers ik verbaasde me erover hoe weinig mensen er maar weg waren gegaan, 6 in totaal. Wij hebben het wel serieus overwogen ook, maar ik had teveel goede hoop voor de film nog.
Ik had wel ontzettend dorst op den duur (ik had al 1 flesje gekocht), maar ik wilde uit principe niet nog een flesje gaan halen want vond het onzin dat ik extra geld zou uitgeven omdat zij problemen met de kachel hebben. Dan verdienen ze aan hun problemen (erg petty van mij i know haha)
Ik had inderdaad hetzelfde, ik had 2 momenten dat ik een beetje een beetje emotioneel werd. Met name het einde en het stukje dat hij graag de taal wilde leren omdat hij dan haar dromen zou begrijpen. Ik vond dat zelf heel mooi en deels ook herkenbaar vanuit mijn eigen achtergrond, dat wederzijds begrip voor elkaar(s cultuur).
Ik vond daardoor haar man juist goed gespeeld, ook dat hij er zo bij zat en ze niet echt kon verstaan. Wat ergens zonde is want had wel meer binding willen voelen met juist de andere hoofdpersonen. Komt denk ik inderdaad omdat hun relatie niet heel erg werd uitgediept. Wel hoorde ik dat een andere vriendin echt heel emotioneel was, maar die had wel een fase in haar liefdesleven waardoor de film meer raakvlakken had.
Al met al heel mooi gefilmd wel (en haar outfits waren ook echt 10/10), dus heb het alsnog 4 sterren gegeven maar had zelf wel iets meer geraakt willen worden. Ik had het zwaarder bij Aftersun.
Net Sound of Freedom gezien. Pff heftige film! Vond hem wel goed in elkaar gezet.
Heel random, maar ik had het van de week over ‘Hell House LLC’ en dat ik het niet geweldig vond.
Nu is er een prequel uitgekomen met best goeie recensies, net gezien en vond m best goed!
Stuk beter te doen qua camerawerk waardoor ik de creepy sfeer beter vond overkomen.
Geen hoogstandje hoor want het acteerwerk is zeer matig, maar voor wat het is vind ik het best een leuke verrassing. Best wel eng!
Alleen die message op het eind vond ik zo Amerikaans. Snap dat het goed bedoeld is, maar mijn tenen krulden zowat uit mijn schoenen.
Toen ik reviews opzocht over deze film kwam ik tegen dat hij blijkbaar ook vrij controversieel is. De bioscopen in amerika zitten vol christelijke conservatieven voor deze film, Trump heeft 'm aangeraden en zelfs een screening in een van z’n golfclubs verzorgd.
Het verhaal schijnt nogal gesensionaliseerd te zijn en ver te liggen van hoe het er echt aan toe gaat, en de hoofdrolspeler is gelinkt aan QAnon (die natuurlijk ook zeggen dat kinderen worden ontvoerd en misbruikt/bloed gedronken blabla).
Oja en één van de investeerders heeft zelf kinderen ontvoerd
Ga 'm deze week ook kijken, maar wel goed om deze achtergrond te weten haha.
Ja ik ben ook met dit in mijn achterhoofd gaan kijken. Dat heel Amerikaanse sijpelt ook door in de film (de eigen rol wordt nog een beetje op de achtergrond gehouden), maar ik vond het gedurende de film zelf nog best meevallen. Alleen dat bericht, ik zou echt even blijven zitten want het ging van kwaad tot erger hahaha
Oh gelukkig, kan het ook best even opzij zetten als het verder gewoon een boeiend verhaal is.
Oke ik ben heel benieuwd naar die eindboodschap hahah, zal blijven zitten
Ja, al moet ik er wel bij zeggen dat ik een trigger warning op z’n plaats vind. Je ziet niks expliciets, maar wel heel suggestief en ik kreeg daar wel echt de rillingen van. Heb nog wel meer aanmerkingen, maar ik wacht wel even tot meer mensen het gezien hebben haha.
was dit toevallig in leiden? heb daar vorig jaar avatar met 35 graden gezien, lekker tropisch