Filmtopic (Deel 1)

Was naar vuurlinie, kende het verhaal niet. Best goed/heftig. 7/10 denk wel

Ik was naar Riceboy Sleeps en die was heel mooi. Ik heb zoveel gejankt maar ik ben een beetje labiel dus kan ook daaraan liggen.

2 likes

Ik heb deze ook net gekeken. Ik hou echt van het sfeertje en het vreemde van de film, alleen ik begrijp er echt niks van. Mijn theorie is dat ze aan het eind dood gaat (het einde is net even te idyllisch). Of misschien beeldt ze het zich allemaal in. Het opjagen door de aliens in het midden van de film duurde me wel net even te lang eerlijk gezegd maar verder inderdaad een vermakelijke film

1 like
No one will save you

Nee volgens mij leeft ze nog, maar dachten de aliens oke deze meid laten we wel even met rust met haar trauma (of ze bang waren of medelijden hadden geen idee). En woont ze daardoor in een wereld waarin iedereen door aliens is overgenomen behalve zijzelf. Dus kan ze doen wat ze wil.

2 likes

Ja dit klopt!

Iemand toevallig fair play op netflix al gezien?
Super intense film, al hadden sommige scenes iets subtieler voor mij gemogen.

1 like

Ik heb hem gisteren gezien, vond het niet een thriller maar meer een heftige drama (?) Zag het plot wel al van mijlenver aankomen maar het verhaal sleepte me wel mee dus duimpje omhoog voor deze film.

1 like

Dit was inderdaad geen thriller, snap niet dat ze het zo promoten.

1 like

Vandaag naar ā€˜Past lives’ geweest, prachtig! Hij krijgt in vrijwel alle kranten en recensies vijf sterren zie ik, helemaal mee eens.

7 likes

Ik moet nog 2 weken wachten ivm vakanties maar ik ben ook zo benieuwd!

En wist zeker dat het wat voor mij en een vriendin was na deze reactie:

niet echt spoiler, gaat over huilen

:ok_hand::joy::sob::sob::sob:

1 like

Ik ben er ook vandaag heen geweest, inderdaad een prachtige film zeg!

2 likes

Ik baal zo dat die hier niet draait :frowning:

1 like

Same :frowning: En dan eerder wel weken lang de trailer uitzenden.

1 like

Was vorige week bij The Nun 2 geweest. Vond hem prima! Niet heel eng, maar vond deze wel wat leuker dan de eerste. In deze gebeurde wat meer.

1 like

Ik was naar die nieuwe exorcist geweest en ik vond m mwah. Spoiler; ik snap het idee van meer inclusief zijn met religies/culturen, dus die afrikaanse vrouw met haar manier van uitdrijven… ik snap het idee, maar houd het gewoon bij de OG katholieke manier met een priester en de bijbel enzo ajb :sob:

Ik heb net The unlikely pilgrimage of harold fry gezien en heb heerlijk zitten janken. Aanrader dus :grin:

3 likes

Zit bij Past Lives, zaal zit bomvol (bijna alleen ouderen). Ben benieuwd

2 likes

Klinkt goed! Ik kende het nog niet maar gaat op mijn lijstje. Ik hou wel van dit soort films

1 like

Net An Affair To Remember gekeken en ik snap nu eindelijk die scĆØne in Sleepless In Seattle. Omg :sob::sob::sob:

1 like

Van m’n lijstje afgevinkt:

De Luizenmoeder: Veel leuker dan ik had verwacht door de matige reviews. Vond het heel vermakelijk en cute.

Zodiac: Zo geen zin had ik hierin, stond al eeuwen op m’n lijst maar ik dacht zo’n pretentieuze thriller van 3 uur met al die witte hollywood acteurs moet overrated zijn.
Viel behoorlijk mee. Heb af en toe zelfs echt met m’n handen voor m’n ogen naar de tv zitten roepen.
Niet zo goed als Seven, maar zeker het kijken waard.

4 likes