Vond ‘m heel mooi en heb aan het einde ook wel even een traantje gelaten maar had er door alle reviews etc te hoge verwachtingen van denk ik.
Omdat het bijna Halloween is:
Totally Killer
Op Amazon Prime. Leuke whodunnit meets horror meets teenage komedie. Zoals alle films in dit genre niet heel bijzonder of memorabel, maar kijkt wel lekker weg. Aanrader wel dus.
Boogeyman
Op Disney. Aardig, maar hoef het geen tweede keer te zien. Het boek/verhaal vond ik wel goed maar wel heel eng/disturbing dus ik twijfelde of ik de film zou gaan kijken. De film is alleen losjes gebasseerd op het verhaal, dus het gaat in de film niet om de hoofdrolspeler uit het boek. De film begon goed maar ik vond het uiteindelijk niet heel boeiend. Het had best meer diepgang mogen hebben. Het einde van de film vond ik wel beter dan uit het boek.
Nouuu wat een vreemde film dit Fair Play.
Ik vond het wel prima tot het einde, absurd.
Gisteren Totally killer gekeken en we vonden hem heel leuk. Bedankt voor de tip!
Ik vond Totally Killer wel sfeervol voor de tijd van t jaar maar ik heb me verder echt dood verveelt. Het was 50% Scream en 50% Final girls, en beide films zijn een miljoen keer beter.
Haha ja ik zat toen de film klaar was ook echt even van huh wtf gebeurde er nou
De Taylor Swift the eras tour concert is echt heel leuk!
Oh en iemand hier van plan om de hungergames marathon te gaan doen? Het lijkt mij heel leuk om al die films nog eens op groot scherm te zien, maar het is wel erg lang
Ik ben hem nu aan het kijken, is niet best maar wel vermakelijk. En kijk met een half oog dus prima.
Oh ik wil heel graag gaan zien, maar heb tickets voor volgend jaar live dus denk dat het leuker is om het dan voor het eerst te zien!
Succes voor iedereen boven de 16 die naar die Taylor Swift “film” wil gaan. Zie alleen maar filmpjes van hysterische tienermeisjes die helemaal uit hun plaat gaan, wat voor hen natuurlijk superleuk is.
Maja, ik snap sowieso waarom je Taylor Swift fan zou zijn dus ik zeg niks meer.
Ik snap echt de hype niet. Dat je gezellig mee gaat zingen, oke. Maar als een cult hand-in-hand gaat rennen… nee.
Ik wou eerst ook wachten maar heb vgm de hele tour al wel in stukjes gezien op tiktok dus ben van plan om dit weekend toch maar gewoon te gaan
Zijn er al mensen naar Killers of the Flower Moon geweest? Ik wil gaan maar twijfel nog vanwege de lengte (3,5 uur ) en of dat het waard is
haha is toch gênant, ben je al multimiljonair maak je je bioscoopkaartjes omwille van “symboliek” dubbel zo duur als normale
echt een feeks
Ik ga morgen!
Lange films zijn helaas vrij standaard bij Martin Scorsese
Als je soms ook filmpjes ziet hoe fans over haar praten joh, echt mega extreem…alsof ze echt een God voor die fans is.
Ik bedoel, bepaalde artiesten idoliseren heb ik in mijn tienerjaren ook gedaan maar dit is echt heftig hoor.
Ik heb Saw X vandaag gezien en ik was echt een beetje verbaasd hoe slecht ik erop ging. Heb alle soorten en maten horrorfilms gezien maar de laatste tijd trek ik ‘gore’ steeds slechter, waarschijnlijk omdat het ook steeds realistischer word.
Het was de meest overzichtelijke film in de franchise en goed gemaakt maar ik ben er gewoon depri van.
Ben benieuwd of hij de goede recensies waar maakt! Ik wil ook nog gaan, maar moet idd zeggen dat ik die 3,5 uur nog een mentale drempel vind.
Laat je weten hoe je het vond? Ik ga volgende week, lange zit, maar ben te benieuwd om niet te gaan
Het lijkt mij ook een hele lange zit maar het ADE feestje waar ik heen zou gaan, is gecanceld ivm discussie met de gemeente dus wilde er wel graag op uit morgen!
Lekker warm en overdekt. Plus met die mooie beelden/landschappen een film om liever in de bios te zien dan tv.
Nu op imdb was de score begin vd week nog een 8.9, nu afgezakt naar een 8.3. Weet niet hoe veel dat zegt als een film net uit is, of dan eerst echt alle rasechte fans gaan en zo’n score alsmaar afneemt?
Is goed, ik laat het weten @jasmijntheetje meestal voegt dat laatste uur niet zoveel toe denk ik als in: de film had ook prima met 2,5u een goed verhaal kunnen neerzetten. Dus ik denk dat ik in mijn review iig zal klagen over de duur haha
Edit: ben wel beetje bang dat sommige dingen te snel gaan of ik niet kan plaatsen. Schijnt geschiedenis wise best een ingewikkeld verhaal te zijn, en kennelijk ook de reden oa waarom de FBI is ontstaan? Wil enerzijds nu inlezen maar wil geen spoilers dus doe ik naderhand wel