The game is dat denk ik
Jaaa thanks!!
Scream 7. Geen idee of deze film nu nog gemaakt gaat worden, maar Melissa Barrera is ontslagen omdat ze pro-Palestina is en de rest van de cast kondigt 1 voor 1 aan er nu ook mee te kappen als gevolg (good for them!).
Wat sla je een modderfiguur als productiebedrijf.
Ik weet dat het een prequel is, maar is de nieuwe Hunger Games een beetje te volgen als je de andere films niet meer hebt gezien sinds ze uitkwamen?
Ja hoor
Ja prima! En alle easter eggs worden zo duidelijk verteld dat je ze niet kan missen
Ja zeker! Ik vond het een toffe film.
Iemand al naar Napoleon geweest? De trailer trok m’n aandacht wel, maar moet zeggen dat ik de film uiteindelijk een beetje vond tegenvallen.
Hij staat wel heel hoog op mijn watch list ja.
Wat viel er tegen? Zonder te spoilen haha
Begreep dat er voor de streaming apps een (nog) langere versie wordt gemaakt ?!
Ik weet het niet zo goed. Merkte dat ik tijdens de film m’n aandacht af en toe een beetje verloor omdat ik sommige scènes gewoon niet zo boeiend vond. Vooral op het begin vond ik de veldslagen wat veel van hetzelfde in relatief korte tijd en het personage Napoleon nog wat onpersoonlijk, dat werd allebei wel beter gedurende de film. Veldslagen zelf waren wel mooi afgebeeld! Was zeker wel de moeite waard hoor, maar niet de beste film van het jaar
Had hetzelfde inderdaad, wat meer van verwacht, zeker voor zo’n lange film met best wel grote gebeurtenissen.
Vond het wel mooi gemaakt (vooral de veldslagen) en goed geacteerd, maar ik heb zelf weinig kennis over Napoleon/dat deel vd Europese geschiedenis en daardoor ging het voor mij soms nogal van de hak op de tak en ik dacht ??? waarom gebeurt dit nu eigenlijk.
Zoals @Scorpiovibes zei komt er op AppleTV+ een lange versie, en eigenlijk voelde het een beetje alsof ze daar flinke stukken uit hebben geknipt en die versie dan in de bioscoop draaien.
Ja ik vond hem ook erg leuk! Meteen zin om alle oude films weer te kijken haha.
Het is zeker heel goed te volgen maar wel leuk om de context beter mee te krijgen, vanuit eerdere (latere) films, maar die staan ook op Netflix allemaal? Dus missh kan je het daar nog bekijken, daarna kan ook prima
Edit: inmiddels al gezien lees ik!
Ja same. Er leek best veel te missen?
Nah, als dit de toekomst van film is, dan ga ik janken. Zoals de vorige keer al hier gezegd werd kunnen schrijvers niet meer kort schrijven
Ja de bios versie is 2,5 u en voor Apple-tv is een versie gemaakt van 4,5 u!
En de regisseur gaf aan die lange versie veel beter te vinden. En hij hoopte idd dat dit de toekomst van cinema zou worden, verschillende varianten
4,5 Maak er dan gewoon een korte serie van
Krijg de schijt! Dan moet ie maar voortaan series maken
Ok vandaag dus Napoleon en Wish gezien.
Napoleon was meh, want niet goed geschreven.
Wish was leuk. Liedjes konden beter en Asha vond ik te quirky. Wel leuk om alle easter eggs te zien in de film!
Vandaag de nieuwe hunger games gezien, ik vond het wel echt leuk! Alleen haalt het natuurlijk niet bij deel 1 en 2 en ik miste wel een beetje de overdrevenheid van hoe de hunger games daar waren (capitool was super luxe en alles was high tech en veel techniek in de arena etc).