Filmtopic (Deel 1)

Ik ben net naar For Sama geweest, echt hartverscheurend

Haha ja vond 'm ook echt heel grappig!

1 like

Ik ga vandaag naar The Call Of The Wild. Moet ik zakdoekjes mee? :joy:

Ik ga denk ik dit weekend naar Little Women, hoop dat ie een beetje leuk is !

Ik vond em echt heel mooi!

Lady Bird is geweldig! Beter dan Little Women wat mij betreft (maar daar heb ik ook heel erg van genoten).

2 likes

en @Stars Oeh ok dan ga ik hem echt kijken! Ik kijk vooral uit naar de hele setting, de kledij etc :slight_smile:

1 like

Ik ben net naar Little Women geweest en normaal hou ik helemaal niet van dat soort films, maar ik vond deze echt heel mooi! En vorig weekend ben ik naar 1917 geweest en die vond ik wel echt mooi gemaakt maar verder niet echt mijn ding, beetje veel van hetzelfde.

1 like

Ik vond hek ook een stuk leuker dan verwacht. Goed verhaal en goede humor.

1 like

Call of the wild was echt heel goed! Zeker een aanrader. Heb lekker gejankt ook, maar wat verwacht je van een hondenfilm.

Heb ook de Sonic film gezien en die was wel oke. De humor was mij te Amerikaans en vond ik zelf een beetje tegenvallen. Hij keek verder wel lekker weg.

Net bij de Ladies Night geweest. Film ‘like a boss’ ofzo, wat een rukfilm.

(Maar ik was al in een slechte bui. In de goodiebag zat alleen voedsel met suiker en dat eet ik sinds een week niet. En ik mis het. Grrr.)

Maar los daarvan was het denk ik alsnog echt een aanfluiting. Slechte dialogen, saai verhaal. Gewoon meh.

Is de humor in die film heel erg Amerikaans?

Oei. Ik weet niet wanneer humor Amerikaans is
 Het waren vooral grove grappen, maar dan niet het grappige soort vond ik. Meer ‘makkelijke grappen’.

Als je een kaartje voor de bios kopen zou ik dat geld bewaren voor Little Woman, die was 10x fijner. (Totale ander soort film ook, maar toch.)

1 like

Ik keek Little Women vandaag

en toen was ik aan het einde toch zo teleurgesteld dat ze alsnog met een vent eindigt. Doe normaal!!!
Meisjes naast me zaten ook echt te klappen toen ze gingen kussen en ik dacht wtf jullie missen dat dit niet ok is, dit is niet in lijn met de rest van de film. Dit hoort niet. Zou veel sterker verhaal zijn als ze alleen zou eindigen.
En toen kwam dus dat stukje van “ok voor de film doen we dat they lived happily ever after” en was ik helemaal tevreden (Y). Klopt het toch nog. Maar toch niet helemaal. Jammer dat die boekenvent niet ook inzag dat vrijgezelle vrouwen het ook best prima kunnen redden en wij “vrouwen” dat ook best wel willen zien en lezen.

Heb trouwens zitten huilen :’) Dacht dus dat de pubermeisjes naast me zouden grinniken als ze dat zagen, maar eentje was ook tranen aan het wegvegen hahah.

4 likes

Heb jij het boek ook gelezen? Hoe eindigt het daar?

En snap wel wat je bedoelt, maar mijn innerlijke romanticus vond dit einde toch wel fijn!

Nee! Ben ik dus ook benieuwd naar.

denk dus wel op de romantische manier door dat stuk met de publicist.
Vond jij het niet nep ofzo, dat romantische einde dan? Zo in contrast met de feministische power girl dingen van daarvoor :stuck_out_tongue:

Ja, had het niet verwacht en wel verfrissend en cool gevonden als ze alleen was gebleven. Toch grappig dat ik blij verrast en bijna opgelucht was dat ze toch met hem kreeg. Echt een irritant aangeleerd automatisme eigenlijk, dat je blij bent met een happy end en dat happy end toch nog zo gelijk staat aan ‘een partner hebben’.

1 like

Ja deed mij wel nadenken!

we kunnen ook happy zijn zonder vent!!! Of rijk!!! :stuck_out_tongue:

1 like

Help! Ik wil vanmiddag naar de film maar kan niet kiezen. Waar moet ik heen?

• Sorry We Missed You (draait vandaag voor het laatst)
  • Atlantique
  • Beanpole
  • System Crasher
  • The Lighthouse

0 stemmers

System crasher is echt heel goed!
Werd in leiden tweede qua publieksstemmen op t film festival. Van de honderd films ofzo

1 like