Ik vond system crasher heel goed, scoorde bij film by the sea ook goed dacht ik!
Dat vond ik ook. Vond sowieso die leeftijden niet helemaal kloppen, moest elke keer bedenken oja Meg is de oudste, dan Jo, dan Amy en dan Beth.
En de tijdlijn vond ik ook apart. Dat 7 jaar eerder en toen waren er wel wat jaar voorbij maar volgens mij niet 6/7 en ging het van de
bruiloft opeens over in dat Amy naar Parijs ging en daar ontmoette ze dus heartbroken Teddy terwijl ik dacht van huh dat hij Jo de liefde verklaarde is toch veel langer geleden .
ik kan me herinneren dat de schrijfster ook niet wilde dat Jo eindigde met die man maar dat de mannelijke uitgeverij het boek anders niet wilde uitgeven. This text will be blurred
Dit kan ook wel in een spoiler toch? Ik moet m nog zien
sorry voor het spoileren maar dit is 152 jaar oude informatie.
Lol, maar de afloop van het verhaal is niet algemeen bekend imo. Hierboven staat alles omtrent het verhaal wel chill in spoilers, kleine moeite toch in een bioscooptopic?
sorry had er niet helemaal goed over nagedacht.
Update: ben vanmiddag dus naar System Crasher geweest en ik vond hem inderdaad heel goed! Wel heftig, was echt wel onder de indruk
Ik heb gisteren âBirds of preyâ gezien en ik vond hem zĂł leuk <3
Ik was gisteren naar The Lighthouse en had er van tevoren niets over gehoord of gelezen, behalve dat iemand me waarschuwde dat 'ie bizar is. Nou, dat was geen woord teveel gezegd, wtf
Vond je hem wel goed?
Jawel, niet helemaal mijn ding, maar in ieder geval wel een bijzondere ervaring!
Hm oke! Ik wou er binnenkort nog heen maar dat plan hoef ik dus niet af te blazen
Ja Ik vond deze ook vermakelijk! Alleen dat opgezette stemmetje van haar vond ik zo irritant om naar te luisteren, zo kinderlijk
Was gister naar Richard Jewell en vond m goed! Spannend en soms grappig maar ook verdrietig. Verder heel goed geacteerd
Ben ik dan de enige die Parasite âwel goedâ vond? Ik vond hem niet zo bijzonder, maar ook niet slecht of zo. Het is een film die ik wel nog een keer zou kijken, maar hij deed niet heel veel met me?
Nee hoor, same. Ik vond hem goed, maar geweldig? Mwah. Maar denk ook dat het bij mij ook te maken heeft met de hele âhypeâ. Dat verpest toch een beetje je hoge verwachting.
The gentlemen gekeken vd week. Hele goede film wat mij betreftđ
Nee ik heb dit ook wel. Maar het enige wat ik wel begrijp aan de hype is dat je niet zo vaak films ziet met
Semi spoiler
zulke plottwists waarbij het verhaal ook nog wel redelijk blijft kloppen en je denkt wtf is er net gebeurd. Voor mij maakt dat een film ook opvallend/spannend/leuk om te kijken maar ik weet niet of dat een film ook gelijk âHEEL goedâ maakt.