Filmtopic (Deel 1)

Net naar the lighthouse geweest. Best bizar.

Krijg het beeld van de zeemeermin met een enorme vagina de komende tijd niet uit mn hoofd vrees ik

Voor mensen die naar Pathé-bioscopen gaan.

1 like

Het filmhuis hier gaat wel dicht… dus geen Emma morgen.

Vue heeft een zelfde soort melding, maar beter nog is dat ze geen pauzes meer doen (groot irritatie punt van mij en mn vriend :stuck_out_tongue:)

Ik zat net om 5 uur in het filmhuis voor little woman en ik was de enige. Bleek ook de laatste film te zijn die ze gingen draaien. Daarna ook sluiten :frowning: de vrouw die de film ging aankondigen had hem nog niet gezien, dus ik heb gevraagd of ze erbij kwam zitten en dat deed ze!
Ik vond hem mooi, maar had dezelfde verwondering over het einde! Vond het wel moeilijk te zien hoe hun zussenband was, omdat ik mezdlf daar heel goed in herkende :frowning:

2 likes

In België sluiten alle Kinepolis bioscopen tem 31 maart omwille van het corona-virus :open_mouth:

1 like

Pfff ik hoop dat ze een oplossing hebben voor de films waar ik heen ga. Was net zo blij dat ik weer naar Infinity War en Endgame kon. En Mulan :sob::sob::sob:

Ik denk dat Infinity War en Endgame wel door zullen gaan, want door alle films die worden uitgesteld hebben ze vast zalen over om max. 100 mensen per zaal te hebben.

Mulan twijfel ik nog over; China en London premières zijn gecanceld, maar in de VS is het wel geweest. Dus wie weet.

Ooh die twee films houden ze gelukkig in de kleinste zaal zie ik. Beter.

Pfff hoop dat ze wat voor Mulan verzinnen. Ik ga naar de Unlimited Night en ze willen de zaal opsplitsen, maar de Pathe hier is zoo klein.

Ik had het in wjekw gepost, maar ik heb een persoonlijke code gekregen om alsnog films thuis te kunnen zien (met een abonnement dat wel)

2 likes

Ja, ik ook. Op zich wel netjes. In de mail stond ook dat als bioscopen echt sluiten dat je daar ook voor gecompenseerd wordt. Fijn om te weten dat ze ook mee/vooruitdenken.

Edit: Die Pathé thuis code, geldt trouwens maar voor 1 film.

3 likes

Mulan release is officieel uitgesteld.

Via https://twitter.com/disneysmulan/status/1238231631644614657?s=21

Potverdorie :sob: Zolang het maar niet tot november uitgesteld is

De première van A Quiet Place II is ook uitgesteld. Echt jammer want ik keek er erg naar uit, maar het is wat het is.

Kreeg net mail van mijn bios, zo balen!

Omg nee
Moet ik die trailer nog 27 keer zien
:sob: vond deel 1 echt vreselijk saai en de trailer van deel 2 nog saaier en heb hem echt letterlijk 7 of 8 keer gezien de afgelopen maand (Pathé unlimited) haha was blij dattie bijna gereleased werd

2 likes

Precies dit. De trailer van film 1 zat ook al bij ELKE film en nu weer. Rot op met die stomme trailer, beter gaan ze hem niet weer bij elke film doen zodra hij echt uitkomt. Ik weet nu al bij 0.2 seconden dat het weer deze kuttrailer is en dan zie je nog niks wat dat echt laat zien😒

Mulan trouwens ook. Die heb ik al minstens 9 keer gezien.

2 likes

Voor de mensen met een Pathé unlimited abonnement: Je hebt vandaag een mail gekregen waarin je moet kiezen tussen abonnement doorbetalen en vouchers krijgen OF je abonnement pauzeren.

Je hebt tot 19 maart 14:00uur om te beslissen. Als je niks doet kies je automatisch voor abonnement doorbetalen en vouchers.

2 likes

ik heb voor die dertig euro bon gekozen. lekker vreten en drinken straks als de bioscopen weer open gaan

wat heb jij gekozen? mijn vriendinnen hebben ff hun abbo laten pauzeren, heb al gezegd dat ze dan niet mee mogen vreten met mijn gratis popcorn :cool:

1 like

Jaa heb straks gewoon 45 euro aan Pathe cadeaubonnen :heart_eyes: Als dit zo doorgaat hoef ik de rest van m’n leven niet meer te betalen voor bioscoopsnacks :smirk: (oké heb liever dat ze snel weer open kunnen dan dat we nog 10 bonnen moeten krijgen, maarja)

2 likes