Ik heb mijn abbo laten pauzeren. Wat heb ik aan zoveel geld als kadobon? Die 15 euro is leuk voor de 3D films, maar de rest is te veel 
O ja die 15 euro heb ik ook nog! Ja ik dacht ik kan mijn abbo rekening wel missen, doe maar 45 euro aan tegoed kan ik inderdaad heeeel lang vooruit
En voor de Cineville-abonnementen: als je wilt kun je je abonnementsgeld doneren. Cineville kan in ieder geval zo de kleine filmhuizen blijven steunen.
Ik heb mijn abonnement laten pauzeren. Voor maart heb ik al €20 tegoed gekregen en eerlijk gezegd neem ik 9/10 keer zelf eten mee, dus ik hoef niet nog meer tegoed.
Te veel???
Snacks? 
Ik haal altijd iets te drinken en iets te eten en Pathé is zo belachelijk duur, dus die 45 euro zijn hier heel welkom juist haha.
Ik ga meestal om 11 uur s ochtends en dan heb ik nooit zo’n trek 
Nou, in mei wordt het stilgezet of mag je weer een voucher kiezen (eigenlijk precies het tegenovergestelde van april, waar de voucher de standaard was en je kon stilzetten)
Mijn vriend en ik halen vaak wel popcorn en chips, dus wij kiezen de voucher. Moet alleen goed in de gaten houden of ik alles wel binnenkrijg, heb nu alleen een mail voor maart met een code.
Denk dat ze de code sturen zodra de betaling binnen is? Bij mij is het vandaag afgeschreven dus verwacht in de loop van de week de code voor april.
Ik heb gisteren de code gehad maar stond in de reclame map.
Yes heb hem ook! En je kan in de Pathé app bij ‘Vouchers’ de codes toevoegen
Ik mis gewoon het naar de bios gaan. Ik mis zelfs de irritante reclames 
Dit is voor mij op dit moment ook het enige wat ik irritant vindt aan de hele situatie; niet naar de bios kunnen. 
Ik mis eigenlijk alleen de bioscoop, waar ik het liefst ook in mijn eentje heen ga 
De nieuwe regels per 1 juni in Pathe NL.
Ik ben benieuwd. Zijn er hier mensen die naar de bios zullen gaan per 1 juni? En waarom wel of niet.
Ik ga persoonlijk (nog) niet. Ik woon samen met iemand die in een risicogroep valt, dus ik ben toch wat voorzichtiger. Maar ik kan me voorstellen dat als ik alleen woonde ik het wel zou overwegen, ik moet ook naar buiten voor boodschappen, dan loop je ook risico. Alleen zit je dan niet 2 uur in een ruimte met iemand met mogelijk corona bij zich. 
Ik ga ook nog niet, maar ze draaien ook nog geen leuke films hier
Nee, ik had ook al naar het aanbod gekeken, viel inderdaad tegen. De eerste film die ik echt wil zien is Mulan. En die komt 23 juli pas uit. Dan zijn wel al weer 2 maanden verder, dan is de situatie hopelijk wat duidelijker, qua risico’s en hoe goed het beleid uitpakt enzo.
Ik heb wel een kaartje gereserveerd voor Deathly Hallows in 4DX. Ergens twijfel ik wel, maar wil hem ook wel weer eens zien.
Ik ga wel weer, maar dan wel doordeweeks overdag en niet op drukke momenten. Ik denk dat het net zo ‘erg’ is als naar de supermarkt gaan. Ik ga trouwens alleen dan, dat scheelt ook.
Ik heb besloten mijn abonnement tijdelijk stop te zetten. Ik ging al niet meer heel vaak en nu met het beperkte aanbod en tijdstippen is het nog minder aantrekkelijk. Misschien dat ik in de herfst of winter weer een abonnement neem.
Ja ik wil ook alleen maar Mulan tegen die tijd.