De première van A Quiet Place II is ook uitgesteld. Echt jammer want ik keek er erg naar uit, maar het is wat het is.
Kreeg net mail van mijn bios, zo balen!
Omg nee
Moet ik die trailer nog 27 keer zien
vond deel 1 echt vreselijk saai en de trailer van deel 2 nog saaier en heb hem echt letterlijk 7 of 8 keer gezien de afgelopen maand (Pathé unlimited) haha was blij dattie bijna gereleased werd
Precies dit. De trailer van film 1 zat ook al bij ELKE film en nu weer. Rot op met die stomme trailer, beter gaan ze hem niet weer bij elke film doen zodra hij echt uitkomt. Ik weet nu al bij 0.2 seconden dat het weer deze kuttrailer is en dan zie je nog niks wat dat echt laat zien😒
Mulan trouwens ook. Die heb ik al minstens 9 keer gezien.
Voor de mensen met een Pathé unlimited abonnement: Je hebt vandaag een mail gekregen waarin je moet kiezen tussen abonnement doorbetalen en vouchers krijgen OF je abonnement pauzeren.
Je hebt tot 19 maart 14:00uur om te beslissen. Als je niks doet kies je automatisch voor abonnement doorbetalen en vouchers.
ik heb voor die dertig euro bon gekozen. lekker vreten en drinken straks als de bioscopen weer open gaan
wat heb jij gekozen? mijn vriendinnen hebben ff hun abbo laten pauzeren, heb al gezegd dat ze dan niet mee mogen vreten met mijn gratis popcorn
Jaa heb straks gewoon 45 euro aan Pathe cadeaubonnen Als dit zo doorgaat hoef ik de rest van m’n leven niet meer te betalen voor bioscoopsnacks
(oké heb liever dat ze snel weer open kunnen dan dat we nog 10 bonnen moeten krijgen, maarja)
Ik heb mijn abbo laten pauzeren. Wat heb ik aan zoveel geld als kadobon? Die 15 euro is leuk voor de 3D films, maar de rest is te veel
O ja die 15 euro heb ik ook nog! Ja ik dacht ik kan mijn abbo rekening wel missen, doe maar 45 euro aan tegoed kan ik inderdaad heeeel lang vooruit
En voor de Cineville-abonnementen: als je wilt kun je je abonnementsgeld doneren. Cineville kan in ieder geval zo de kleine filmhuizen blijven steunen.
Ik heb mijn abonnement laten pauzeren. Voor maart heb ik al €20 tegoed gekregen en eerlijk gezegd neem ik 9/10 keer zelf eten mee, dus ik hoef niet nog meer tegoed.
Te veel???
Snacks?
Ik haal altijd iets te drinken en iets te eten en Pathé is zo belachelijk duur, dus die 45 euro zijn hier heel welkom juist haha.
Ik ga meestal om 11 uur s ochtends en dan heb ik nooit zo’n trek
Nou, in mei wordt het stilgezet of mag je weer een voucher kiezen (eigenlijk precies het tegenovergestelde van april, waar de voucher de standaard was en je kon stilzetten)
Mijn vriend en ik halen vaak wel popcorn en chips, dus wij kiezen de voucher. Moet alleen goed in de gaten houden of ik alles wel binnenkrijg, heb nu alleen een mail voor maart met een code.
Denk dat ze de code sturen zodra de betaling binnen is? Bij mij is het vandaag afgeschreven dus verwacht in de loop van de week de code voor april.
Ik heb gisteren de code gehad maar stond in de reclame map.
Yes heb hem ook! En je kan in de Pathé app bij ‘Vouchers’ de codes toevoegen
Ik mis gewoon het naar de bios gaan. Ik mis zelfs de irritante reclames
Dit is voor mij op dit moment ook het enige wat ik irritant vindt aan de hele situatie; niet naar de bios kunnen.
Ik mis eigenlijk alleen de bioscoop, waar ik het liefst ook in mijn eentje heen ga