Filmtopic (Deel 1)

Vanmiddag naar the Mauritanian geweest. Echt een zware, heftige film, maar zo enorm goed geacteerd en wat goed dat dit soort gebeurtenissen nu nog meer naar het grote publiek worden gebracht.

2 likes

Ik hoor daar zulke goede dingen over! Wil ook snel gaan, voor ie straks niet meer draait!

Vanmiddag naar Zappa geweest en ik vond het echt een interessante docu, ook als je eigenlijk niets van Frank Zappa weet (zoals ikzelf). Weet eigenlijk niet of ie ook buiten Cineville draait.

Ah ja doen!! Echt een aanrader.

Mijn vriend is met zijn vader (een meeega Zappa fan) ook naar Zappa geweest en die vond hem inderdaad ook interessant! Hij draaide bij ons in het filmhuis.

Morgen naar Wrong Turn en dinsdag naar the purge :grin:

1 like

Hebben jullie alweer een abbo? Ik zit te twijfelen, want nu denk ik nog niet dat ik het geld eruit haal. Hopelijk gaat het vanaf september weer een beetje lopen qua films.

Ik heb 'm weer gewoon laten afschrijven bij Pathé. Voor nu vind ik het aanbod wel oké, maar niet geweldig idd.

1 like

Ik wel! Gewoon vanaf dat ze weer open gingen. Vind dat er eind deze maand al best veel leuke films komen & nu zijn er ook nog een aantal die ik wil zien (the mauritanian, in the heights) en heb ook al een aantal leuke gezien. Ik vind ‘t t wel waard.

1 like

Laat weten hoe wrong turn is! Ben echt benieuwd.

1 like

Ik vond hem ook boven verwachting! De spanning werd goed opgebouwd.

En ook niet een uitgemolken onderwerp in mijn beleving, maar kan er net aan liggen welke films of series we hiervoor keken :smile:

1 like

Ik heb m vorig jaar na 10 jaar opgeheven :disappointed:, nog wel een tijd (half jaar ofzo) doorbetaald maar op een gegeven moment dacht ik echt: nee hier haal ik nu echt niks meer uit. Twijfel ook wel of ik t inmiddels weer wil maar vind het aanbod mwahhh. Ik wacht oktober ongeveer nog even af. Aanbod in de winter is ook altijd beter, vind het nu sws niet de moeite dus

1 like

Ja ik heb hem weer, ik vind het aanbod ook niet fantastisch maar draag graag een steentje bij

1 like

ik was naar afgelopen weekend naar The Mauritanian, super goeie film en janken aan het einde haha.
ga aankomende zondag naar Old, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

@Vaiana ik heb mijn abonnement nooit opgezegd en hou hem nu ook gewoon aan, zijn op zich wel oké films nu en wil ze ook steunen.

2 likes

Oh echt laat, maar ik vond het een goede film. Wist niet zo goed wat ik moest verwachten maar hij was zeker vermakelijk haha! Soms wat grafisch maar goed te doen. Aanrader!

1 like

Ik ben gisteren naar de film Old geweest maar zou hem niet aanraden eigenlijk. Vond alle gesprekken/interactie echt heel onnatuurlijk aanvoelen waardoor ik elke keer niet echt in die film kwam.

Weten jullie of er een pathe storing is? Ik kan mijn tickets niet teruggeven en ben verhinderd

ok gisteren naar old geweest en was inderdaad niet best

Hmm sla Old dan misschien maar over, kijk hem thuis wel ooit.

Ik was naar Meskina. Vond hem leuk! In ieder geval een heul stuk beter dan Zwaar Verliefd.

Net naar The Mauritanian geweest, wat een goede film! Wil nu gelijk meer zien/lezen over Guantanamo Bay, dus als iemand nog een aanrader heeft van een docu of zo…

1 like

Ik ben naar Jungle Cruis geweest in 4DX. Vermakelijke film, hele sterke The Mummy (de Brendan Fraser) versie vibes. En door het 4DX krijg je echt het gevoel alsof je in een attractie zit.

5 likes

Ik ben laatst naar Fast and the Furious 9 geweest, maar wat een drama :joy: De vorige films waren al vrij erg met onrealistische scenes, maar deze film slaat echt alles. Alsof de schrijvers zelf dachten, we maken het ZO erg dat er geen volgende film meer kan komen.

Vanaf het moment dat die ene man 300 keer beschoten werd en zelf al begint te zeggen ‘ik had allang dood moeten zijn, waarom ben ik niet dood?’ zat ik al te facepalmen, maar toen ze naar de ruimte gingen met een fucking auto was het echt gewoon klaar hahaha

3 likes

hahaha ja dit was zoooo’n domme film, moest gewoon lachen af en toe om hoe stom het was.

1 like