Filmtopic (Deel 1)

Ik ben net naar escape room 2 gegaan, was weer net zo mooi gemaakt als deel 1 en ik denk dat er wel een 3 komt

Ik had hiervan de trailer gezien maar had helemaal niet door dat dit een deel 2 was. Is deze film op zichzelf ook te zien of moet je deel 1 gezien hebben?

Ik denk dat het veel leuker is als je deel 1 hebt gezien want de twee hoofdpersonages en een belangrijk gedeelte van het plot draait om de eerste film

2 likes

Goed om te weten! Zie net dat hij op Netflix staat, ga ik die eerst even kijken :slight_smile:

Er zijn er twee! Deze is het. Die andere is heeel slecht

1 like

Ik heb van de week Run! en Hitman’s Wife’s bodyguard gezien.

Run: goede film, spannend, rond de helft gaat de film wel opeens van 25 naar 100 haha (van 0 naar 100 ook weer niet, vandaar) aanrader!
Hitmans bodyguard: precies wat ik ervan verwachtte, wel een goede actiefilm, maar beetje geforceerde humor en tja. Ik zou er niet heengaan als ik geen unlimited had. Ryan Reynolds is wel zoals altijd jammie.

Hitmans wife duurde veeeeel te lang

1 like

Ja dit gevoel had ik trouwens ook heel erg! Ik zat de laatste 3 kwartier echt een beetje te wachten tot het afgelopen was, dat heb ik niet zo vaak met films.

@Luzarl issie ook eng? veel geweld, bloed enzo of valt dat wel mee en issie gewoon spannend

Ja wel veel bloed en geweld, als je dat eng zou ik er niet heengaan. Maar ook weer niet heel erg grafisch ofzo hoor

1 like

Nah ook niet eens echt spannend, het is wel echt een actie comedy

2 likes

Ik vond het juist in de tweede helft leuker worden! De eerste helft vond ik niet zo leuk. Sowieso geen film die ik zou aanraden, maar op zich wel vermakelijk.

Ik ben net naar Words on Bathroom Walls geweest. Ik vond hem wat moeilijk op gang komen, maar op het einde zat ik te janken in de zaal :cry: Echt de moeite waard om heen te gaan!

Welke zouden jullie aanraden; meskina of de luizenmoeder? Ik moet wat tijd doden in het weekend in de middag

Oh oke dankjewel!

Ik heb gisteren Quo vadis Aïda gezien en ik ben er nog steeds een beetje naar van. Ik heb er vannacht ook over gedroomd en ben er al de hele dag dingen over aan het opzoeken. Vooral omdat je eigenlijk al weet hoe het gaat aflopen maar toch nog een beetje hoop hebt voor de hoofdpersonages? Zat het laatste halfuur echt met een brok in mijn keel. Ik vond het wel heel knap dat ze zonder de gruwelijkheden te laten zien wel zo’n sfeer konden schetsen. Ik wil nu ook graag het boek lezen van de tolk waar dit verhaal een klein beetje op gebaseerd is.

1 like

Ik vond meskina heeel leuk

1 like

Thanksss dan ga ik morgen!

Ik heb de Green Knight gezien. Echt een sprookjesachtig mooi verhaal. Surrealistisch en op verschillende manieren te interpreteren. Heel mooi gefilmd en geacteerd. Ik vind het echt een aanrader.

2 likes

Ik wil er ook heen. Lijkt me echt prachtig!

1 like