Filmtopic (Deel 1)

Jaa vond ik ook! Vond hem wel voor mijn gevoel lang duren, omdat er echt zoveel om te zien is. Je bent de hele tijd heel actief aan het kijken!

1 like

Hoe vond je Pig?

Ik ben gisteren naar Riders of Justice geweest en vond hem echt top! Kwam wel veel geweld in voor dus als je daar niet van houdt zou ik niet gaan maar anders echt een aanrader :slight_smile:

Heeft iemand enig idee hoelang alle films nu gemiddeld draaien in de bios? Ik wil nog graag naar Anne+ maar die draait amper nog. Of is dat wel normaal? Kan het even niet meer bedenken

Wil je naar pathe? Als hij daar stopt met draaien komt er een banner bij met laatste kans

1 like

Ik wilde liever naar een dichterbij huis, maar daar draait die helemaal niet. Dus dan wordt het pathé. Maar er staat nog nie t laatste kans! Dan gok ik er op dat volgende week ook nog wel lukt.

1 like

Ik vond Anne+ sowieso op weinig plekken draaien! Moest er ook voor naar een Pathé, de niet-keten bios in mijn woonplaats en de dichtstbijzijnde Vue hadden de film niet

1 like

Komt vast goed dan!

Ik heb voor morgen last night in soho gereserveerd, ben benieuwd

2 likes

Oh dat klinkt als een logische verklaring! Want het filmhuis draait hem ook niet en de andere bios kinepolis, waar ik heen ga ook niet. Ja in de randstad enzo, maar dat is te ver. En ook niet elke pathé. En de film is nog geen maand uit, snapte er al niet veel van

1 like

Ik weet nog steeds niet of ik daar heen wil of niet. Wil je hier laten weten of het wat is?

Ik ga morgen naar Ghostbusters, heel benieuwd

Ik ben net terug van Last Night in Soho en zal geen spoilers geven, maar ik wil wel even waarschuwen voor mensen die het niet fijn vinden om seksueel geweld te zien. Ik was daar totaal niet op voorbereid en ik vond het heel erg naar. Dus misschien goed om van tevoren te weten :heart:

4 likes

Doe ik!

1 like

Onlangs naar Alles op tafel geweest en ik was positief verrast. Leuk ook dat het hele verhaal zich tijdens 1 avond afspeelt.

2 likes

Ik vond Pig geen aanrader. Ik hou wel van trage films maar ik vond dit soms zelfs saai, en sommige dingen waren zo random dat ik dacht waar de fuck kijk ik naar. Wel jammer want het begin van de film was wel veelbelovend! Het was gewoon een heel ander soort film dan ik verwacht had.

en ik ergerde me er echt aan dat hij die hele film met dat overdreven bebloede gezicht rondliep!! Haha

2 likes

Thanks voor de tip! Net gegaan en vond het ook tof!

1 like

Ik had een iets andere film verwacht, maar het was wel oke.
@Woodkid ik had ook een spannedne/psychologische thriller achtige film verwacht, maar helaas was dat niet zo idd.

1 like

Bij ons in de bioscoop is sinds Corona eindelijk de sneak preview weer terug. Ik ga vanavond, zo leuk!

3 likes

Ik was hier ook zonder enige verwachting heen van de week en vond m ook wel leuk eigenlijk.

Maar oke ik vond verliefd op ibiza en onze jongens in miami op zich ook vermakelijk :woman_shrugging:t2:

5 likes

Ik vind die laatste twee wel echt een ander soort film haha

2 likes

Haha ja oke ik schaar alle Nederlandstalige films in dezelfde categorie en dat is misschien niet helemaal eerlijk.