Heeft iemand Annette al gezien? Wat een lange, vage maar niet op een leuke manier, stom popppenkind, kutfilm zeg.
Haha ik stond ook op het punt om deze film te reserveren maar niet gedaan, omdat ik precies dit er een beetje van had verwacht. Op de een of andere manier heb ik sowieso echt geen zin meer om in de bios een film te kijken die veel langer dan twee uur duurt. Echt een stomme trend is dat. Anyhow, maakte pareltje Adem Driver niet veel goed?
Ik heb nu voor datzelfde moment maar Don’t look up gereserveerd. Heeft iemand die al gezien? Dit is eigenlijk echt niet mijn type film, maarja, Leo. En ik ga er met mijn vriend heen, denk dat hij het wel leuk gaat vinden.
Edit: fuck, ik zie nu dat hij 2 uur en 25 minuten duurt.
Nee, zelfs pareltje Adam Driver maakte het niet goed
Ja alleen van James Bond trek ik het dat ie langer duurt dan twee uur, maar de rest moet echt normaal doen hoor. Wil er dan gelijk niet meer naar toe
Ah nee, ik heb al kaartjes gekocht voor zondag
Oei, ik probeer nu heel hard na te denken hoe ik je kan opbeuren. Misschien het vooruitzicht dat je Adam Driver veel in ontbloot (boven)lichaam ziet?
Yesss de plekken voor No Way Home zijn gereserveerd! Zin in!
Ik ben net naar West side story geweest. (Die overigens ook 156 minuten duurt!!) Ik vond het echt een mooie remake en de tijd vloog voorbij. Je moet er wel echt van houden dat er (veel) gezongen en gedanst wordt in een film! Mocht je dat leuk vinden dan zou ik zeker gaan
In de trailer lijkt het heel erg op het origineel of valt dat wel mee als je hem echt gaat kijken?
Ja, het verhaal is eigenlijk gewoon min of meer hetzelfde! En de muziek ook. Maar het is wel een grote verbetering (vind ik) dat de acteurs die de Puerto Ricanen spelen in deze remake ook echt allemaal Midden/Zuid-Amerikaanse roots hebben en er wordt ook veel Spaans gesproken. (Dat was overigens niet ondertiteld, wat ik wel jammer vond!) En het is wel stukken moderner
Aanvulling op mezelf, sorry voor dubbelpost, in het origineel spelen er witte acteurs die bruin geschminkt zijn de Puerto Ricanen. Ben erg blij dat ze niet zoiets raars hebben gedaan in deze remake.
Oh jeetje, dat is inderdaad een hele verbetering ten opzichte van het origineel.
OMG dan valt mijn 5 minuten nog mee. De zaal was ook gewoon leeg
waar komen al die spiderman fans vandaan joh kan geen ene tering reserveren
Nu snap ik waarom we volgende week ws weer vroeg open gaan (7.30) met extra vroege Spidey voorstellingen
Sorry
Zo de enige beetje goede zitplek bij Imax is op een zondag om 7.30😂 uiteraard wel geboekt haha
Is gelukt inmiddels
Heb t maar een ander laten regelen want had teveel stress, leek wel een concert ofzo haha
Je had gelijk, wat een ruk film. Nadat mijn vriend de slappe lach kreeg tijdens de “we love each other so much”-vrijscene zijn we weggegaan (en met ons nog 2 andere mensen).