Filmtopic (Deel 1)

Hahaha echt hè, terecht dat jullie weg zijn gegaan.

1 like

Ja jongens het is dood hier nu he, vind het echt jammer, zou graag weer hier komen zeiken over een slechte film

6 likes

Eens maar ik vermaak me ook heel goed met Vitamine Cineville. Echt een snoepwinkel. :smiling_face_with_three_hearts: Kan iedereen aanraden om nu gewoon een abbo te nemen en evt daarna weer te cancellen (kan volgens mij na 3 maanden.)

Ik ging gisteravond in bed The Handmaiden kijken, echt een super vette film tot nu toe maar ik werd na een uur te moe. Kijk nu al uit naar vanavond als ik weer verder ga kijken!

3 likes

Als je wil kan ik vanavond wel even screen cappen dat ik erdoorheen scroll?

4 likes

Het aanbod is echt heeeel groot dus ik denk de moeite waard. Wel relatief weinig recente films.
Als je wat namen noemt van films die je wilt zien kan ik wel even kijken of ze er tussen staan?

2 likes

Goed idee, misschien ga ik weer een Cineville abo nemen hiervoor. Ik vond The Handmaiden ook echt een hele goede film, alvast veel plezier met verder kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mijn bios is voor 1 dag open met goedkeuring van de gemeente dus ik ga zo naar Spiderman!!

10 likes

Welke is dat :joy:?

3 likes

NEEEEE zo oneerlijk

Welke films staan op jullie lijstje voor als de bios weer open mag? Ik wil sowieso naar Spiderman!

2 likes

Sowieso Spiderman inderdaad! Hoop dat die nog een beetje om een chille tijd draait aangezien hij al een tijdje uit was.

Verder:
The King’s Man (26-1)
The Matrix Resurrections (27-1)
Death on the Nile (9-2)

Komen echt zoveel leuke films uit komende maanden :heart_eyes:

2 likes

Licorice Pizza en Scream!

1 like

Kijk heel erg uit naar Moonfall (3-2), die trailer is zo gaaf.
Sowieso HEEEL veel zin om gewoon weer naar de film te kunnen, kijk naar alle films uit, heb het zo gemist!

2 likes

Spider-Man voor de 2e keer zien! :sob::joy:

2 likes

Spider-Man en Scream, echt veel zin in!

1 like

The King’s Man. The Matrix Resurrections. En Death on the Nile. En inderdaad Spiderman voor de 2e keer.

Ik wil spiderman in 4dx zien in ehv :smiling_face_with_three_hearts: Daar zou ik heen met kerst maar ja.

Ik ga vrijdag maar eens voor t eerst in mn eentje naar de bios, naar spiderman. Voelt een beetje gek omdat ik nooit in mn eentje gegaan ben maar kan helemaal prima natuurlijk haha

16 likes

Toen ik bij spiderman zat waren er meer mensen alleen, dan samen!

5 likes

Je kan toch niet tijdens de film praten dus veel verschil ga je niet merken :stuck_out_tongue:

2 likes