Ik ,een schijterd eerste klas, heeft vandaag Barbarian gekeken, het was namelijk dat of een kinderfilm
Cinematografisch echt fantastisch! “Chef kiss” (Ook al zat ik vaak met ogen dicht haha) En de geluidseffecten en de muziek ook geweldig! Qua verhaal Ja veel typische horror clichés “waarom gaat ze elke keer terug ” en 5x ontsnappen om toch niet vrij te zijn. Je wist als kijker al dat “la mère” ze zou vinden toen die man zei “ja hier komt ze echt nooit…” Soms was dit wat vermoeiend en had het zo “daar gaan we weer effect”. De zaal en ik moesten wel lachen om hoe A.J ging googlen hoe hij de kelder kamers kon verhuren. Liet ook goed zijn karakter zien en dat hij echt geen fuck geeft om anderen en mensen misbruikt op alle vlakken.Wel (indd) veel plotholes, maar eerlijk ik vind dat nogeens heel erg. Wat op de videobanden stond konden we wel raden en je zag in de kelder/tunnel grote metalen kooien dus denk dat de vrouwen daar ingestopt werden. Blijven nog genoeg vragen over, maar ik vind dat wel z’n charmes hebben
. Ik vond het al walgelijk genoeg.
Spoiler
Hier nog een foto van wat zich verstopt had onder “la mère” zodat ik vanavond toch iets beter kan slapen
Ga nu Amsterdam zien voor de 2x. Niet omdat het zo geweldig is (integendeel ), maar er draait op dit tijdstip niks en ik moet de tijd ff doden. Ik heb gelukkig een pathé abo. Maar ik vind een film niet snel saai, maar vond Amsterdam zo langdradig en ik snapte er ook geen kut van. Heel verwarrend. Zo goede cast en dan zo slappe film. Gewoon zonde
Dus ik weet al wat ik mezelf aan ga doen xD