First Dates

Ja en die zijn chill
Willen altijd met elkaar op 2e date geen probleem
Living the live in relaxed mode

5 likes

Ja dat is me ook opgevallen idd! Op die leeftijd denk ik ook dat je gewoon gezelschap wil en je niet meer bezig hoeft te houden met al die spelletjes enzo, super chill idd haha!

Ik ben geen trouwe kijker van de Britse versie, ik kijk het alleen als ik er toevallig aan denk. Maar wat me daar altijd opvalt is dat bijna iedereen elkaar weer heeft gezien na die eerste date.

Bij de Nederlandse versie vond ik het zo stom dat het bijna nooit tot een tweede date kwam. Waarom doe je mee als je de ander geen kans geeft? Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het écht niet klikt en dan hoef je heus niet te gaan forceren, maar ik vond het echt opvallend dat slechts een enkeling een vervolgdate had. Vond ik echt een stuk minder leuk om te kijken.

Jaaa ik zit dit net te kijken en vind het echt raar haha. Zij wilde ook echt alleen maar haar zin krijgen

1 like

images

Ik kwam deze foto tegen toen ik hem ging Googlen. Wat een baardje met iemand kan doen… :sweat_smile:

2 likes

Sowieso moet hij het echt van zn uitstraling hebben hoor! Ik vind hem namelijk absoluut niet knap maar hij is zo charmant en twinkelende ogen.

1 like

Wie kijkt er ook?

Wat pijnlijk dit:sweat_smile:

1 like

Heel ongemakkelijk!

Ik kijk ook! Jeetje wat is hij ongemakkelijk

Jezus wat een kwal, die vent

1 like

“Lachuh”

2 likes

Ik kijk ook. Dit is zoveel ongemakkelijker dan de Engelse versie. Kan het bijna niet aanzien…

3 likes

Gewoon zo interessant over proberen te komen. En “Lijkt me wel een lache eiland”
Maar hou sowieso niet van kakkers

7 likes

“Pasta’s”
“Oh hee dat is toeval”
Gast! Bijna de hele wereld houdt van pasta.

En die vragenlijst… Haha

7 likes

Als ze gewoon tegen de camera spreekt, spreekt ze vloeiend Nederlands maar tijdens de date gooit ze continu Engels erdoorheen… Irritant zeg. Maar vind hem ook irritant dus wie weet wordt het nog wat

2 likes

Mijn mond viel echt open :o

Ohhh jee haar lippen zijn wel ehh veranderd sinds de vorige deelname

5 likes

Wow die Angelica. Die lippen. En wat doet ze raar met haar mond

Een spuitje teveel :lips: