@Siedo haal dat nummer ff weg
Het is het nummer van dat meisje
Wat flauw dit zeg
Ik heb gisteren alles bijgekeken, het is voor het eerst dat ik het een beetje volg want hiervoor leefde ik onder een steen.
Wat me opvalt is dat eigenlijk geen enkele date leidt tot meer. Alleen die jongen van de uni uit Rotterdam en dat meisje uit Amsterdam zien elkaar nog (‘zijn niet uitgefilosofeerd’ haha)?
Is er in vorige seizoenen weleens een eckte succesvolle match geweest?
Die aflevering ga ik later nog even terugkijken, ik heb alleen de eerste vier gezien
Jaa en ze zijn ook gaan samenwonen las ik later!
https://www.ad.nl/show/arjan-en-monique-vonden-elkaar-in-first-dates~ac7c9391/
Ja maar in de laatste aflevering zijn dat stel van 23 en 31 ook aan het daten geslagen! Er stond dat ze elkaars ouders al hadden ontmoet
Zij pasten ook echt zo leuk bij elkaar.
Ik had ook wel weer echt met een aantal mensen te doen hoor afgelopen week.
Als iemand wil daten met Ngan, volgens mij is dit haar toch? Ik vind haar heel mooi.
Edit: ik zou trouwens best kunnen daten met die jongen van haar, wat een dotje vind ik dat
ik vond die wiskunde lerares zooooo veroordelend. zo veeeeel kritiek en steeds eisen. maar serieus ook met zijn naam, normaal ben ik van de korte namen.
aub zeg.
ik vond die twee amsterdammers hartstikke leuk bij elkaar! echt een match. twee van die muzikale creatievelingen, heerlijk
OMG ik vond haar zo vervelend.
O je drinkt niet? kijkt alsof ze water ziet branden
O je eet ook geen vlees?? kijkt alsof hij net verteld heeft dat hij water kan laten branden en het dan opdrinkt
ja precies dat! dat veroordelen, zo verschrikkelijk vind ik dat aan mensen
en steeds zo onderbreken ‘sorry maar noem je je zelf nu insert verkorte versie van zijn naam?’
en steeds aanvullen/onderbreken met haar aanname. hij zei op een gegeven moment toch ook ‘nou, als je mij eens laat uitpraten’
haha
Hahahaha ja om zijn opmerking moest ik zo hard lachen, maar helaas viel het kwartje niet bij haar want even later onderbrak ze hem wéér. ECHT MENS LUISTER GEWOON
En dat is dan wiskundelerares, als ze net zo goed naar haar leerlingen luistert…
Maar als mensen geen alcohol bestelde maar een spa rood, dat mensen daar dan zo dramatisch over deden. Van omg hij drinkt niet, saai!! En dan helemaal verbaasd zijn dat ze wel naar feestjes gaan.
Dat ze vervolgens later naar een klassiek concert gingen vind ik dan wel een bijzondere keuze…
Nou ik vond haar op het eerste gezicht echt heel erg leuk, mooie vrouw en ze straalt dus ik begreep er niks van dat ze single was
Maar volgens mij heeft ze een best heftig karakter, en moet je als man echt sterk in je schoenen staan
Als je 35 en single bent en nog nooit een relatie hebt gehad (al lijkt ze zich aan de bar te verspreken met haar “vriendjes”) kan ik me voorstellen dat je een sterk ontwikkeld persoon bent, maar daarnaast ook onzeker want wtf je bent 35 en niemand lijkt je te willen
Voor mij was het duidelijk dat ze die onzekerheid heel erg probeerde te verbloemen, ze lijkt heel open maar volgens mij laat zij amper het achterste van haar tong zien en vindt ze het moeilijk om zich te binden aan een man (ook al beweert ze er helemaal voor te gaan)
Zo deed dat meisje dat steeds gekke stemmetjes opzette en giebelde trouwens ook, over bepaalde onderwerpen niet willen praten en dan stampvoeten als er doorgevraagd wordt terwijl ze aanvankelijk heel open overkwam
Ik zit nu die van vrijdag terug te kijken. Man, wat is die lerares wiskunde onsympathiek. Na die venijnige opmerking over het vega zijn had ik d’r al een snauw teruggegeven (en ik ben niet eens vegetariër), maar die gast blijft zo netjes haha.
Ja hè, verbaasde mij ook dat hij wel graag op een tweede date wilde!
Ben benieuwd waar we haar tegen gaan komen