Zo jammer dat er nou nooit eens een relatie of “meer” uit die dates komt… of is dat wel ooit zo gegaan?
Ja! Die kwallerige piloot en de plastische chirurg waren op meerdere dates gegaan.
Roos tettert steeds zo door Stef heen.
Edit: ik vind Kevin en Noelle heel leuk
Ja leuk dat dat zo klikte! Ik vond Ngan ook leuk, lekker spontaan en gezellig.
Ik vind die zinnetjes van maître Sergio zo om te kotsen. Bij de Engelse versie komt het wel oprecht over, maar hier, nee.
Haha ja, hij zegt het ook zo… slijmerig ofzo. Net als de serveersters die dan in de keuken wat over de dates zeggen, zo nep.
Zo geacteerd allemaal indd…
Ian heeft wel lekker accentje hehhhhh.
Klopt, vond ik ook een leuke date. Dit was wel weer een betere aflevering inderdaad.
Oké hij drinkt niet, vraag me af of hij wel gezellig is en van feestjes houdt en niet alleen thuis zit met tv. - alsof dat inherent aan elkaar is ook… ik vond die Rosanne wel leuk, maar dit klinkt wat oppervlakkig ofzo. Ze leek ook meteen zo veroordelend
Misschien voel ik me ook wel persoonlijk aangesproken, omdat ik ook geen alcohol drink en ik zulke opmerking altijd zo lomp vind.
Hoo en vega. Wauw. Nu is helemaal afgeknapt. Doeeei.
Die jongen en dat meisje van “maar is dat mbo of HBO?” hadden ook meerdere dates gehad
Ian is echt een Rob geus kind!
Haha praatjes maker. Geen idee wie jij bent
Ik vond haar op het eerste gezicht ook wel leuk, maar daarna heel veroordelend inderdaad. Alsof je niet nuchter naar feestjes oid kan gaan of dat je dan gelijk saai bent
Moet je even je Tinder-geschiedenis terug lezen, dan ben je er snel genoeg achter denk ik. Succes!
Dan wil ik siedo’s nr wel💃
Hahahahah wie is dit dan?
Siedo is benieuwd wie deze mensjes zijn