Ja zeker wel hahaha
Ja ik las het (vriend zat er doorheen te praten) maar dacht dat is vast een foutje in de ondertiteling. Niet dus haha. In het begin met die andere man, zei hij dan ook dat hij geen vinger in haar kont wilde stoppen? Ipv veer?
Edit: bijzonder trouwens dat die twee mannen nog niet op tweede date waren geweest, en dat ze toch als vrienden verder wilden. Had ik niet verwacht, ze leken elkaar echt leuk te vinden.
Oh oh mijn vriend en ik kijken altijd samen maar hij kan het eigenlijk echt niet handelen. Ben benieuwd of hij na deze aflevering nog wil kijken. Aan jullie comments te zien niet.
Ik vond dit echt een mindere aflevering. Ik vond echt alle dates suf.
En die gast met “ik zie er de tumor wel van in”.
Ja haha dat dacht ik dus ook! Ehh…?
Hahaha ik dacht dat ik het verkeerd had verstaan maar niet dus :’(
Welke zei dit? Totaal gemist
Ja, ik stikte haast
Naaah die twee mannen! Cringe! Die met dat donkere haar en zwarte overhemd zit hem ook echt aan te kijken alsof hij de liefde van zijn leven is. Beetje bah.
Ik snap niet dat de Stefan zogenaamd veel scharrels heeft gehad en soepel is met vrouwen? Niets van gemerkt, ik vind hem juist een beetje ongemakkelijk overkomen.
Zo leuk dat er weer een date was met een goed vervolg! Ik vond dit weer een leuke aflevering.
Het wordt niet altijd wat, maar ik vind de mensen vaak echt zo goed gematcht! Dan heeft iemand het over zn super ongebruikelijke hobby en dan vindt de ander dat ook leuk etc. Je merkt echt dat ze hun best doen om goede matches te maken, vind ik zo leuk.
Ik kijk nu First Dates van gisteren terug en so much awkwardness in 1 aflevering. Wow.
Ja vond ik ook! Zelfs toen het over z’n overleden broer ging. Laat hem gewoon even zelf vertellen?? En ze was ook zo gericht op haar uiterlijk, eerst al over haar gewicht en daarna over wat een zwangerschap ooit misschien wel zou doen.
Haha dat kusje op het einde… Awkwardd… Maar hij had wel hele leuke pret-oogjes
Ja misschien kreeg ze wel “strajje”
Ik word een beetje gek van die herhaling in de afleveringen. Die man die bij binnenkomst de hele tijd zegt ‘Nou, hij/zij zit er al, je kunt even kijken/spieken’. De barman die zegt: ‘Waar hoop je op?’ En de serveerster die zegt ‘Wat galant’ als een man betaalt voor een vrouw. Dat gaat in de Engelse versie allemaal wel soepeler.
Toch vind ik dat zo leuk aan de Nederlandse versie, dat kneuterige. Beetje Hollandse ongemakkelijkheid of zo haha
Haha ja dat kan ik ergens ook wel begrijpen!
Echt he. Kan hier ook niet tegen en snap niet waarom ze het veranderd hebben. Why tell me why???