Jaaa, echt zo’n lief omaatje.
Dat van dat bordje was me nog niet opgevallen.
Die gozer nu ook echt met zijn ‘op zoek naar iemand met levenservaring’. Gast, je bent twintig.
Jaaa, echt zo’n lief omaatje.
Dat van dat bordje was me nog niet opgevallen.
Die gozer nu ook echt met zijn ‘op zoek naar iemand met levenservaring’. Gast, je bent twintig.
ahhh bij alles zegt ze “als ik vragen mag” erachteraan
zo lief
Ik vind die oudjes zo schattig samen
85???
Ahhh gossie, die lieve oudjes
Laf Pim!
Edit: oe zn match vind ik ook leuk op het eerste gezicht
Tjeeeezus dit vind ik zo’n stomme actie. Zeg dan gewoon nee
Echt he! Heel ding ervan maken, vond het echt sneu
Oeh ik dacht dat gister de laatste was, omdat ze aan het einde zo gingen proosten met het team geloof ik haha. Echt zin om terug te kijken nu.
Hahaha zo leuk dat ze die foto’s van de huisdieren laten zien, hoop dat dit wat wordt
Zooo wat flauw van die gast die ineens nee zei. Zeg dat dan meteen, echt lomp dit. De oudjes vond ik echt leuk, wat een mooie vrouw zeg, leuke hippe kleding ook. De twee jongens waren ook een leuk stel. En de setting inderdaad, why!! Dit leek echt zo’n film set, met van die nepdeuren en ramen en in zo’n loods? Vond het maar niks.
Ik vond dat echt psycho hoe die nep-JohnnyDeMol helemaal flirtend “123Nee” zei. Met zo’n lach erbij. Dan ben je toch niet helemaal goed?
Huh waarom is het opeens een ander restaurant?
Op mijn tv was het de eerste aflevering van weer een nieuw seizoen?
Ik vond het zo ongemakkelijk hoe die Sergio zijn hand gaf zo boven dat tafeltje waar hij achter staat, veel te hoog voor veel mensen.
aaahw dat oude stel vind ik echt lief
dat jurkje wat Esther aan had was wel leuk. Waar zou die van zijn?
Die date van Pascal praat alleen maar over haar exen, maar volgens mij wilt ze wel heel graag een relatie
Die Bodhi vindt zichzelf veel te interessant
Omg Pascal van vorig seizoen?! Of word ik nu teleurgesteld… Ik lig een paar dagen achter, ga morgen lekker inhalen.
Ja idd! Die binnenkomst ook haha wtf. Net een industrieterrein