Kijkt iemand? Ik vind die eva echt te saai voor sebas
Wie kijkt nog meer naar de corpsballen😁
Haha ja, ik had het eigenlijk de sjaars en de corpsbal moeten noemen.
Ik krijg echt zo’n error hoe die Eindhovense jongen zijn vork vasthoud. Gewoon met zijn gehele vuist??!
Jongens die jongen die doof was en dan de vrouw die eraan gekoppeld werd op welk vlak dan ook had dat ergens een match kunnen zijn? Wat voor overeenkomsten hadden zij? Ik vond ze ook qua uiterlijk helemaal niet aan elkaar levelen, niet dat dat het belangrijkst is maar HOE DAN?!
En hij verstond haar steeds niet goed en zij doet op een gegeven moment een vette geïrriteerde oogrol. Zo pijnlijk
Hahahah ja ik vond dit ook een mismatch idd! Vond het wel een leuke jongen
Ik ooook! Super leuke jongen en zo knap dat ie mee durft te doen ook
Ik ben kloewee?
Haha ja, ik dacht ook huh hoe kom je bij deze uitspraak.
Ik denk ook niet dat het echt een match is, de vonken spatten er niet vanaf. Ze zien er allebei wel leuk uit! Ongemakkelijke stilte nu ook.
Ik vind minko (heette ie nou zo?) knap
Vandaag als achtergrond eter gegeten, de dates waren echt super snel voorbij, binnen een uur iig! Ben heel benieuwd wanneer het wordt uitgezonden.
Hoe was het eten haha? Zag je dat bepaalde dingen geregisseerd werden?
Het eten was lekker! Wij mocht alleen het menu kiezen (vlees, vis of vega) maar de daters kregen een echte kaart met opties. En het was gewoon een loods met een restaurant erin gebouwd dus het voelde niet echt ‘echt’. Verder wordt gewoon geregisseerd wie wanneer binnen komt dus dat “oh m’n date is er al” is fake want dat is geregeld door de productie. We konden wel onbeperkt zuipen en we kregen ook het ~ kistje ~ dus was wel een leuke first dates ervaring. En de man met de blauwe ogen was er ook voor de cocktails maar wij konden alleen kiezen tussen pils, wijn en en Fris.
Er was toch een forummer die met haar 2 broers meedeed aan first dates? Wie ben je ook alweer en zijn jullie nu op tv? Zal wel want zoveel broers en zussen doen er niet mee denk ik.
Ik zit ook te kijken en denk heyyy volgens mij is dit een forummer!
Ik kijk ook toevallig maar die guy deed haar echt kut na ETTEN LEUAH kneusje
Yes dat ben ik!
HAHA letterlijk
Hoorde je het niet of negeerde je hem gewoon