Leuk! Ben benieuwd naar je date
@Verslapen aahw wat leuk!! Ziet er ook uit als een lieve jongen voor zover dat op basis van een tv fragment is te beoordelen
—
Ik vind het echt chill als mensen gewoon toegeven dat ze de ander nog hadden willen zien als diegene nee zei, ipv dan ook zeggen van ja klopt vond ik ook.
Daten jullie nu nog steeds? Ik weet nooit hoe recent ze hebben gevraagd naar de huidige status haha
Nope, in de aftiteling leek een beetje van wel. We hebben elkaar nog wel best vaak gezien maar werd uiteindeijk toch niks
Zit ik first dates te kijken, komt er ineens een kennis voorbij. Grappig!
Nou vind t wel een stuk minder zonder Sergio. Misschien moet deze mevrouw nog een beetje wennen, maar ze mist een beetje die uitstraling van enthousiasme die Sergio had!
Ja mee eens ze probeert het wel maar haar gezicht zegt wat anders
Dat dus! Maar kan me dat ook goed voorstellen. Wie weet komt t nog.
Oh die schippersman wat errrruggg cringe om naar te kijken gewoon.
Ik oook! Zij mist het spontane, klinkt soms wat ingestudeerd. En natuurlijk charisma ontbreekt ook vind ik, al klinkt dat zo niet aardig
Aah wat awkward dat hij steen papier schaar verloor en alsnog dacht dat zij ging betalen
Ah die twee mensen net, die ene die in transitie zit en de ander met bloemen blouse. Heeeel leuk samen
Zoooo wat een prachtige vrouw dit zeg
Pff wat een lul-de-behanger was die autodealer joh.
Echt zo flauw om te zeggen ‘‘jij mag eerst’’ als je al weet dat jij de ander gaat afwijzen
Ik denk dat over het algemeen meer vrouwen zich aanmelden dus dat je als man sowieso sneller wordt gebeld!
Ik ben 2x geweest als achtergrond eter maar geen idee wanneer we te zien zijn… ik check af en toe of ik wat daters herken maar tot nu toe mezelf nog niet gezien
Dapper! Ik zou van de zenuwen echt onzin gaan uitkramen denk ik
Ik heb me ook aangemeld een paar weken geleden en vind het megaspannend. Weet ook niet goed of ik wel écht mee zou doen als ze bellen dat ze een match hebben.
Wat een superleuk stelletje deze 2 mannen! Ga helemaal stuk om die met die bril.