First Dates

Echt een leuke jongen. Heel knap zonder dat ie het doorheeft haha, dat zijn de leukste.

Ik ook! Wat een leuke jongen

Volgens mij zijn die first dates afleveringen van hiervoor ook oud(niet eerder uitgezonden maar wel tijd geleden opgenomen) en deze (nieuwe omgeving) recent opgenomen.

Hihi ik ‘ken’ de band jongen, van vroeger. Toen ik die bandnaam hoorde dacht ik al… ‘hmm dat komt me bekend voor’! Zie ik altijd langskomen op FB hahaha

Edit: Haha zie nu jouw en @Twijfelaar’s berichtje over hem opzoeken, laat maar weten als ik matchmaker moet zijn :smirk:

2 likes

ik vind ‘‘mag ik wat voor je schenken?’’ echt bleh klinken?

11 likes

Ja omg vond hem echt verschrikkelijk. Ook met al die mega cliché “wijsheden”, je bent 20 man je komt net kijken :sweat_smile:

1 like

Hahaha ik kijk terug en die eerste man is echt een soort Dracula haha ik ga helemaal stuk. Ook echt van die creepy muziek erbij.

Ik verslik me echt in m’n koekjes van het lachen hahaha hoe hij zo stijfjes aan komt lopen.
Oke zal nu ophouden met dit verslag

7 likes

Hahaha jaaaaa ik durf zelf echt niks te sturen

Cupido, wat heb je in petto dan?

Als je echt zo geïnteresseerd bent, waarom stuur je dan niks? Ik zou het echt doen! :blush:

Ik hoorde laatst van iemand dat sommige mensen dus gecast zijn, en ik was ervan overtuigd dat deze dracula “nep” was, maar niet dus??

Ja, is ook wel zo… Oke ik ga even nadenken over een berichtje en het gewoon doen denk ik! Jij had ook iets gestuurd toch? hahaha

Die monsterlijke lach van die vrouw toen ze hoorde dat de man niet dronk

1 like

Ik vind het echt zo irritant als mensen er zo op tegen zijn dat hun date/vriend/whatever niet drinkt en er dan zo’n ding van maken. Dan vind ik je echt een sneu geval.

11 likes

Ze eet zelf vegan dus dan weet ze denk ik toch wel dat die reacties irritant zijn

7 likes

Ben ik de enige die Menno best sympathiek vind overkomen? Hij is een beetje raar, maar wel authentiek denk ik. Iemand met een goed hart, zo lijkt het.

8 likes

Vond ik ook.
Heb er ook wel bewondering voor. Zoals zijn date al ongeveer zei: het vergt moed en kracht om jezelf zo uit te dragen als dat is wat je wil.

4 likes

Ja ik hou daar wel van. Iemand die zichzelf niet verbergt en dat vol zelfvertrouwen uitdraagt. Ik vond hem zeker niet vol van zichzelf overkomen.

4 likes

Nee nee, ik heb niks gestuurd! Hij woont voor mij best ver weg, dus dat lijkt me al niet praktisch.

Wooow Susan heeft inderdaad een vervelende stem en wat een zeikwijf.