Als je echt zo geïnteresseerd bent, waarom stuur je dan niks? Ik zou het echt doen!
Ik hoorde laatst van iemand dat sommige mensen dus gecast zijn, en ik was ervan overtuigd dat deze dracula “nep” was, maar niet dus??
Ja, is ook wel zo… Oke ik ga even nadenken over een berichtje en het gewoon doen denk ik! Jij had ook iets gestuurd toch? hahaha
Die monsterlijke lach van die vrouw toen ze hoorde dat de man niet dronk
Ik vind het echt zo irritant als mensen er zo op tegen zijn dat hun date/vriend/whatever niet drinkt en er dan zo’n ding van maken. Dan vind ik je echt een sneu geval.
Ze eet zelf vegan dus dan weet ze denk ik toch wel dat die reacties irritant zijn
Ben ik de enige die Menno best sympathiek vind overkomen? Hij is een beetje raar, maar wel authentiek denk ik. Iemand met een goed hart, zo lijkt het.
Vond ik ook.
Heb er ook wel bewondering voor. Zoals zijn date al ongeveer zei: het vergt moed en kracht om jezelf zo uit te dragen als dat is wat je wil.
Ja ik hou daar wel van. Iemand die zichzelf niet verbergt en dat vol zelfvertrouwen uitdraagt. Ik vond hem zeker niet vol van zichzelf overkomen.
Nee nee, ik heb niks gestuurd! Hij woont voor mij best ver weg, dus dat lijkt me al niet praktisch.
Wooow Susan heeft inderdaad een vervelende stem en wat een zeikwijf.
Menno heeft echt wel hele erge gay trekjes en waarom moeten ze elke keer proosten als ze het ergens mee eens zijn
Ik kijk het ook even terug… Hahahha wat een type die Menno joh. Hoe hij ook loopt en kijkt, net een levende paspop
Edit: ja wat iemand hierboven zegt, een lakei
Wat een topaflevering gister haha. Menno en susan wat een figuren hahahha.
Moest ook wel lachen om het vegan dessert. Fruit. Echt creatief bedacht
Ik verbaas me er eigenlijk over dat zoveel mensen het apart vinden dat sommige nog nooit een relatie hebben gehad. Zo raar is dat toch niet?
‘You go girl, fuck this shit’
Echt hè, ik erger me er ook aan dat dat elke keer zo benadrukt wordt. “Jan is 23, hij heeft nog nooit een serieuze relatie gehad, Jan weet ook niet waar het aan ligt en wat er mis met hem is”
Wat een irritante, hij probeert echt stoer en interessant te doen
Savage man.
Super interessant dat je 4 woorden Engels spreekt
Ik had echt gezegd ‘joe ik versta je niet’. Man man man