First Dates

Pffffff wat een types zeg

Ik lig wel echt te genieten op de bank

Haha wat chill je date beginnen met een shotje tequila met de barman

6 likes

hahaha aflevering 1 van het nederlandse seizoen en het gaat over kaas. toon is weer gezet :cheese:

3 likes

Ziet er wel natuurlijk uit ja :joy::joy:

:face_with_raised_eyebrow:

Haha ja heel natuurlijk :roll_eyes:

Omg kan niet wachten tot ik kan kijken haha

Heb net mn aanmelding verstuurd :stuck_out_tongue: Maar idd de Engelse is veeeeeeel leuker dan de Nederlandse, hoe kan dat? Ligt dat ook aan hoe het is geëdit? Of betere matches?

10 likes

Saunaatje pakkeee

Ik vind de Nederlandse juist leuker :smile:
Ga jij meedoen met de Nederlandse? Stoer!!

Het heeft gewoon veel met charisma te maken. Buitenlands is voor denk ik ook meer spannend en speciaal dan die Hollandse boeren haha

1 like

@Karen_Walker nou ja ik heb me opgegeven maar ik verwacht niet dat de kans heel groot is. En weet ook niet of ik wel echt durf.

1 like

Haha ik zag al dat ik een paar stappen voorliep :smile: zou het wel cool vinden van je. Lijkt mij heeeel spannend!

1 like

Pffff dit gesprek tussen deze twee, wat vermoeiend

Steven heeft echt heeeele lange wimpers

Ja! En dan zegt ze dat ze al volle lippen van zichzelf had :joy:

1 like

Oeh leuk, heb het net terug gekeken! Die vooruitblik belooft ook wat haha. Maar morgen dus alweer een nieuwe aflevering? Dacht dat het eerst wekelijks was toch, maar ik vind het prima

Omg wat awkward dit. Die piloot, wat een kwal. Voldoet helemaal aan het stereotype.

Ik vind Tommy wel schattig!

6 likes

Haha ik kijk nu ook weer (op de site). Sommige momenten zijn zo ongemakkelijk joh, ik kan dat amper kijken :open_mouth:

Tommie met een Tommy shirt :sweat_smile:

Ik kon die Angelica echt niet uitstaan en die Tanja al helemaaaaaal niet

Edit: autocorrect bedoelde natuurlijk Yanna

2 likes

Ze gaat de hele tijd door over die kaas :roll_eyes:

En ze wil niks vertellen ofzo?

1 like