Ik had de aflevering van dinsdag even gemist, maar wat is die Turkse man een lieffie. Ging stuk toen ‘ie kleine jodeljongen ging zingen.
Helemaal eens. Sterker nog, ik vond haar houding t.o.z van hem ineens veranderen. Dat telefoontje (wat natuurlijk een idee van de regie is) in combinatie met haar houding erna vond ik bijna een beetje vernederend overkomen. Heel naar om te zien en het lijkt me voor hem ook absoluut niet fijn om dit zo terug te zien.
en dat bellen in de wc. Waar slaat dat op?
Dit plus het feit dat ze pedagoog (? In iedergeval iets met pedagogiek) is… Dan weet je toch wel hoe je met zoiets wèl moet omgaan, ookal is het een afknapper voor je. Vond het bijzonder en haar inderdaad niet zo’n leuke meid. Echt zo’n iemand bij wie ik zo ver mogelijk uit de buurt wil blijven :")
Mijn vriend kan dat lachje van Sergio (zo heet de gastheer toch) zo goed nadoen. Echt zo’n viezig lachje.
haha ja!!! en zijn pindakaas <3
“Ik had laatst ook nog een instalatiemonteur bij mij thuis”
… zo ongemakkelijk
Jezus komt ze klaar ofzo haha
jezus die oesters doe normaaaal
als die ander nou had geantwoord: “dat meen je! ik had pas nog een paard in de gang! Dit is meant to be…” zou het grappig zijn geweest. Nu was het zo random kansloos en ongemakkelijk
“Hoe voel je je?” Ja opgewonden! Nou wat zal t thema van deze aflevering zijn
Kan die date van Stanley even normaal doen aub.
“Ik ben maagd” als het gaat over verjaardagen. Stop. It.
opgewonden van punkmuziek!
Mannnn die bediening moet echt kappen met die standaardzinnen die ze bij elke tafel herhalen pfff wat een slap aftreksel van de Britse versie
Jeetje wat doet dit meisje bot, doe dan niet mee als je zo met anderen om wil gaan
Nou ja, wat is dit. wat een trutje
Nou ze verbergt het niet bepaald dat ze hem niet ziet zitten, beetje arrogant doet ze, stom
Stomwijf ja
En ahh deze man heeft ‘t ook niet makkelijk gehad zeg jeetje wat heftig
Ja ach, heel sneu
En die Lisa is echt niet leuk inderdaad