pfff wat een interessant doenerij zeg, dat Engels babbelen
Ohhh god deze gast oh nee ik bedoel natuurlijk this guy
ha, nou ze vind em echt niet leuk hahaha. Lekker voor em
Ik vind haar ook vanaf het begin al super irritant.
Die gast die zoveel Engels praat is wel echt schijt irritant hoor.
‘Je hebt lust en je hebt looooove.’
oohhhh ja hoor, lekker dit. Jonathan
" ik ga goed op openminded mensen" laf it.
‘Ik ga wel heel goed op mensen die…’
Lekker viben
Dit lijkt me zooo geen match
Oh ik moet ook iets hebben hoorrrrrr
Tropische verrassing
sjiek en een beetje kempie… Ik haal et er nog niet uit, maar ik ben dan ook geen stylist
Ik vind het altijd zo zielig wanneer iemand al weet dat ‘ie geen tweede date wil, maar dan de ander eerst laat reageren op de vraag of ze elkaar nog een keer willen zien. Zeg dan gewoon meteen nee, voor het geval de ander mogelijk ja gaat zeggen. Gebeurt echt zooo vaak.
Die jongen die Engels praat klinkt echt precies hetzelfde als die walgelijke Timor (die danser die in elke zin verwerkt dat hij Michael Jackson kende)
Mensen die zich hebben ingeschreven voor het volgende seizoen: laat je alsjeblieft niet overhalen om daar je hobby na te gaan doen bij het voorstelfilmpje. Ik cringe echt elke keer als iemand droog op de grond moet gaan roeien of net zoals gister met een helm op in de studio moet gaan doen alsof hij op een motor zit hahaha. Ziet er gewoon zo idioot uit haha.
Ik stel me dan helemaal voor hoe dat dan gaat. Dat iemand van de productie vraagt van ‘Hee, kun je misschien even op de grond gaan zitten en doen alsof je in een roeiboot roeit? Is leuk voor op tv’ en dat iemand dan denkt van uh prima en dan op de grond in de roeipositie denkt van oke ja nu sta ik echt voor lul.
Omg, ik kijk nu terug maar die gast met z’n savage. Vreeeeeselijk. Mooi dat zij er ook wat van zegt
Ik vind splitten echt heel stom en raar. Betaal dan liever alles zelf. Maar ja als het niet leuk is en je ziet elkaar nooit meer snap ik ‘t wel weer.
ik vind hem echt fantastisch en sexy haha
Ik ben terug aan het kijken. Vindt die gozer die zo onzeker is zo slecht gematcht, vind haar er heel slecht mee omgaan. Denk niet dat dit hem gaat helpen in meer zekerheid krijgen…