Tropische verrassing
sjiek en een beetje kempie… Ik haal et er nog niet uit, maar ik ben dan ook geen stylist
Ik vind het altijd zo zielig wanneer iemand al weet dat ‘ie geen tweede date wil, maar dan de ander eerst laat reageren op de vraag of ze elkaar nog een keer willen zien. Zeg dan gewoon meteen nee, voor het geval de ander mogelijk ja gaat zeggen. Gebeurt echt zooo vaak.
Die jongen die Engels praat klinkt echt precies hetzelfde als die walgelijke Timor (die danser die in elke zin verwerkt dat hij Michael Jackson kende)
Mensen die zich hebben ingeschreven voor het volgende seizoen: laat je alsjeblieft niet overhalen om daar je hobby na te gaan doen bij het voorstelfilmpje. Ik cringe echt elke keer als iemand droog op de grond moet gaan roeien of net zoals gister met een helm op in de studio moet gaan doen alsof hij op een motor zit hahaha. Ziet er gewoon zo idioot uit haha.
Ik stel me dan helemaal voor hoe dat dan gaat. Dat iemand van de productie vraagt van ‘Hee, kun je misschien even op de grond gaan zitten en doen alsof je in een roeiboot roeit? Is leuk voor op tv’ en dat iemand dan denkt van uh prima en dan op de grond in de roeipositie denkt van oke ja nu sta ik echt voor lul.
Omg, ik kijk nu terug maar die gast met z’n savage. Vreeeeeselijk. Mooi dat zij er ook wat van zegt
Ik vind splitten echt heel stom en raar. Betaal dan liever alles zelf. Maar ja als het niet leuk is en je ziet elkaar nooit meer snap ik ‘t wel weer.
ik vind hem echt fantastisch en sexy haha
Ik ben terug aan het kijken. Vindt die gozer die zo onzeker is zo slecht gematcht, vind haar er heel slecht mee omgaan. Denk niet dat dit hem gaat helpen in meer zekerheid krijgen…
Ik had de aflevering van dinsdag even gemist, maar wat is die Turkse man een lieffie. Ging stuk toen ‘ie kleine jodeljongen ging zingen.
Helemaal eens. Sterker nog, ik vond haar houding t.o.z van hem ineens veranderen. Dat telefoontje (wat natuurlijk een idee van de regie is) in combinatie met haar houding erna vond ik bijna een beetje vernederend overkomen. Heel naar om te zien en het lijkt me voor hem ook absoluut niet fijn om dit zo terug te zien.
en dat bellen in de wc. Waar slaat dat op?
Dit plus het feit dat ze pedagoog (? In iedergeval iets met pedagogiek) is… Dan weet je toch wel hoe je met zoiets wèl moet omgaan, ookal is het een afknapper voor je. Vond het bijzonder en haar inderdaad niet zo’n leuke meid. Echt zo’n iemand bij wie ik zo ver mogelijk uit de buurt wil blijven :")
Mijn vriend kan dat lachje van Sergio (zo heet de gastheer toch) zo goed nadoen. Echt zo’n viezig lachje.
haha ja!!! en zijn pindakaas <3
“Ik had laatst ook nog een instalatiemonteur bij mij thuis”
… zo ongemakkelijk
Jezus komt ze klaar ofzo haha
jezus die oesters doe normaaaal
als die ander nou had geantwoord: “dat meen je! ik had pas nog een paard in de gang! Dit is meant to be…” zou het grappig zijn geweest. Nu was het zo random kansloos en ongemakkelijk
“Hoe voel je je?” Ja opgewonden! Nou wat zal t thema van deze aflevering zijn