Ah Loekie vind ik wel leuk!
Loekie vond ik ook leuk! Goede match volgens mij.
En het is al genoeg benadrukt, maar wat een enorme bitch die Lisa, ongelofelijk.
Bedankt iedereen ik twijfelde of de date echt zo erg was maar zie nu dat het tenminste niet aan mij lag [#firstdates]
Awh, wat sneu ook voor Jaimy. Toch nog één voordeel van social media.
Jeetje, kan me echt niet voorstellen dat die Lisa een gastouder is. Zo onbeschoft en gevoelloos.
Lekker late reactie maar iedereen is wel echt alleen worden sommige mensen via een castingbureau gevraagd om mee te doen
Ik heb me ook zo zitten verbazen gisteren. Wát een trut die Lisa! Op de Fb pagina van First Dates staan onder een filmpje ook alleen maar boze reacties zag ik
https://www.ad.nl/show/first-dates-jaimy-neemt-het-op-voor-botte-lisa~a74d24d6/
Ze wilde niet reageren.
En de aflevering is dus offline gehaald.
Heftig dat je je zo kunt misdragen dat ze de hele aflevering offline moeten halen. Natuurlijk verdient ze het niet om bedreigd te worden, maar madame mag zich wel even achter de oren krabben!
Nooo ik kijk first dates altijd later terug, scheiss.
Trouwens, ik vind de koppelstrategie van het programma wel zwaar irritant. Gastouder en eigenaar kinderdagverblijf: match! Spelen allebei in een band: match! Allebei artistiek met een afro: match! Maar weinig mensen in een relatie doen zo hetzelfde? Vind dat er ook veel te weinig uitkomt in vergelijking met de Engelse versie heb ik het idee.
Hoewel ik Lisa’s gedrag echt niet oké vond vind ik de reacties erop (Facebook en dergelijke, niet hier) ook wel weer overtrokken.
Nu weten we het wel, ze was onaardig. Hoef je haar nog niet dood te wensen of na duizenden reacties ook zelf nog te zeggen dat ze lelijk is
Huh ik wilde net de aflv van gister gaan kijken, stommmm.
Heb je Ziggo? Ik heb de aflevering van gisteren net kunnen terugkijken met de Ziggo Go app
Heb hem net nog terug kunnen kijken via de gids (heb KPN)
Wat mijn observatie van dit seizoen is, is dat wij echt onwijs verengelsen. Nu ook weer: poetry ipv poëzie. En die blonde gast van vorige week die echt bijna geen woord NL sprak, SAVAGE. En die meid met die piloot, die uit Aruba kwam, geen woord NL. Ik weet het niet, het valt me echt op. Vooral de jongere mensen uiteraard maar ik erger me kapot.
Slecht gematcht weer dit, die oudjes.
Ik vind het homo-stel echt heeel erg leuk samen!
Ik vind deze 2 jongens wel heel leuk
Wauw, wat erg als je zelf zo terug zou moeten zien. Echt een afgang. Misschien dat ze na terugkijken van de aflevering zichzelf wat anders leert op te stellen.
Wauw mooie meid deze!
Die Sergio, je wilt toch meteen al weglopen als hij je zo “hartelijk” ontvangt.