First Dates

Dag meneer dankjewel pfff wat een aanstellerig type

Ik wil de aflevering van vandaag terugkijken maar hij is niet beschikbaar? Nog meer mensen hier last van?
Ik kan via Ziggo die van gister nog wel gewoon zien…

Ik kreeg gister ook de hele tijd een foutmelding en later op de avond werkte het opeens

Jaa! Vet raar, ik kon ook al niet klikken op aflevering vanaf begin terugzien… sowieso heeft ziggo zo vaak kuren🙄

staat een filmpje op Dumpert natuurlijk van die Lisa en haar date
was dan meteen weggelopen ofzo joh. dat je het niet eens kunt opbrengen om er dan iig dan een leuke avond van te maken? 8 van de 10 dates zien elkaar niet erna, zo erg is dat niet?

8 likes

Ja heb ik ook. Je kunt hem wel online kijken via uitzending gemist via de computer

Marieke is echt irritant met haar stomme gelach. Ze heeft ook geen leuke lach.
En die 2 mannen vond ik echt leuk samen

Mensen van Aruba spreken een mengeling van allerlei talen waaronder Engels. Ik snap wel wat je bedoelt maar zij hoort dus niet echt in het rijtje thuis.

3 likes

Ik ben er geweest maar heb het niet zo ervaren zoals zij spreekt. Desalniettemin, heb je gelijk dat ik Nederlandse mensen bedoel met Nederlands als moedertaal die verengelsen en hoort zij daardoor niet in het rijtje thuis.

1 like

Hahaha zei die man nou
‘‘en toen wist ik welke kant het gesprek op zou gaan, dat ze wel geïnteresseerd is in spiritus’’ :joy:

1 like

Ik zit nog wat afleveringen terug te kijken maar 2 dingen irriteren me:
Dat nieuwe restaurant is volgens mij volledig van karton?
En waarom moeten mensen die geen alcohol drinken zich verantwoorden van die lekkere barman?

7 likes

Dit. Hier val ik echt totaal voor. Echt een leuke vent! Alleen qua uiterlijk doet ie me echt denken aan nick/simon (een vd twee haal ze altijd door elkaar haha):joy:

1 like

Misschien omdat hij ze een kaart waar (denk ik) alleen alcoholische drankjes opstaan. Dan zeg je al sneller “oh maar ik drink niet dus doe maar iets buiten deze kaart”

Ik vind deze outfit van haar net een pyama eerlijk gezegd

5 likes

Deze vrouw heeft haar pyjama nog aan?

2 likes

Haha ik zat met een schuin oog te kijken toen ze kwam aanlopen en dacht ineens huhhh wat een raar shot in pyjama. Gelukkig vond haar date het mooi.

Ik vind die gast met die tattoos een beetje op Niels van Rosanna lijken

2 likes

En ik vind het gouden bestek best opzichtig

1 like

Ik had deze niet verwacht maar vind ze wel leuk samen!

1 like

Ze lachen in ieder geval veel samen!

1 like