Vind het altijd zo stom als mensen zeggen dat ze iemand willen met humor. Nee ik heb liever iemand die totaal niet humoristisch is maar een saaie drol, bah humor.
Worden mensen geselecteerd op het feit of ze een overleden ouder/drugsverleden/depressie/ontvoerde goudvis hebben ofzo? Echt helemaal niets mis mee maar ik snap echt niet waarom je dat op een eerste date zou vertellen die ook nog eens op tv komt?
Dat ze in die taxi stappen is ook gewoon zo slecht gejat van de Engelse versie. Ook echt midden in een woonwijk ofzo, verschrikkelijk.
Ja, lijkt me ook leuk! Een tindermatch vertelde dat hij zich opgegeven had om figurant te zijn, maar hij is niet door de selectie gekomen haha.
Haha deze jongens lijken ook wel weer heel erg op elkaar.
Kan er aub een verbod komen op de afwijzing waar het woord “vriend” in zit?? Wat een slappe hap, elke keer weer.
Die man gebruikte een zin uit de luizenmoeder. Als een man zegt “dat is niet raar, is gewoon bijzonder”, dan zou ik harddddd wegrennen. Brr.
Hahahaha dit is echt vet ongemakkelijk, die twee die elkaar niet leuk vinden
Oh god die match tussen Jochem en Evelien.
Edit: ik vind die Evelien wel wat arrogant ofzo… alsof hij niets goed kan doen.
Wat een mis match
Oh vind ik juist wel meevallen. Ze probeert wel het gesprek gaande te houden.
Tenminste niet zoals dat ene meisje van laatst
Elke aflevering weer dat zogenaamde elkaar zien als vrienden. Bij de Britse versie waren een keer een man en vrouw en maanden later bleken ze samen een kind te krijgen. Dat vond ik zo leuk.
Als ze alleen maar Gordon’s gin hebben moet het restaurant wel fake zijn
Hoe wordt het precies gevraagd? “Leven je ouders nog?” of meer van “Wat was de moeilijkste periode in je leven?”.
Vraag me ook af hoe ze je dan stimuleren om erover te praten op tv. Ik ben echt zo benieuwd naar hoe dit programma tot stand komt haha.
Volgens mij moeten ze ook allemaal standaard topics aansnijden tijdens de date. De gesprekken lijken wel heel veel op elkaar de laatste tijd.
Ik kijk het elke avond tijdens het eten samen met mijn vriend en wij vinden het zo leuk om te raden waar ze vandaan komen. Alleen beetje jammer dat ze het niet altijd aan elkaar vragen.
Ahh dit is wel een mooi setje zo! Die Kaya en ?
Ik raak helemaal buiten adem van deze gast.