First Dates

Ik snap niet helemaal waarom die jongen ondertiteld wordt haha? Hij praat wel een beetje binnensmonds maar wel gewoon verstaanbaar toch?

3 likes

Het lijkt een beetje of ze zijn uitgeveegd boven haar neus?

1 like

Het eerste wat ik dacht. Zonde, ik denk dat haar natuurlijke wenkbrauwen een stuk beter zijn.

1 like

Denkt dat ze van zichzelf amper wenkbrauwen heeft maar dat is vast beter dan dit…

“Same prakkie eten bij me moeder” ahhh

1 like

Ik hoop dat die Rotterdammerts echt een relatie hebben gekregen <3

Ik word een beetje bang van hem.

2 likes

Ik vind ‘m ook wel een beetje eng hoor, maar hij heeft wel een mooie volle stem ofzo? Zou hem wel als audioboek ofzo willen haha

2 likes

Ik ook. Die enge lach elke keer, ik zou me ongemakkelijk voelen

Die 18 jarige praat wel alsof ze tonnen levenservaring meent te hebben.

6 likes

“Vroegahhhh heb ik wel veel mannen gedate”

Ik moet altijd om hem lachen als hij mannen die weggaan helpt om hun jas aan te doen… Haha dat is zo raar. Je ziet de mannen ook altijd vreemd opkijken :rofl:

2 likes

Dit viel mij ook al op. Die Tyrone werd als enige ondertiteld. Hij sprak wel erg binnensmonds, maar was wel te verstaan.

Verder mis ik nog steeds de Britse versie

Love die Rotterdamerts <3 heerlijk dat accent

1 like

Ik vraag me altijd af hoeveel ze moeten betalen voor dat etentje. Zijn het normale prijzen of toch een stuk goedkoper, omdat je op tv komt?

Ik ging googlen en kwam op een site terecht waar stond dat je als figurant 10 euro betaalt, maar zou dat ook zo goedkoop zijn voor de daters?

Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar. En ik zou best figurant willen zijn

‘Ik bestel nooit led-verlichting online’. Alsof er mensen zijn die dat dagelijks doen haha?

2 likes

Hmm… niet echt leuk voor haar dat hij anti vegetariërs is… en onnozel.

WAt een domme gast die jongen… en je bent niet vegetarisch meid.

4 likes

Dan zou ze niet bestaan :face_with_monocle:

1 like