First Dates

Jeetje Willemijn zeg, lekker kakkie. Laf it :smile:

1 like

Lachcoach. Brrrr :confounded:

HAhahaha dit koppel. Wat grappig zeg

Wat voor creatief vak zou ze geven? Meditatief manden vlechten? Masserend kleien?

3 likes

Ik kan dit niet aan
Straks beginnen ze samen een geitenboerderij ofzo

3 likes

Ik had het niet verwacht. Leuk zeg, Yoni en Paul / Dirk

/Dick

1 like

Ja ik ook! Leuk dat er eens een keer echt de intentie is om vrienden te worden ipv dat men dat een aardige manier van afwijzen vindt en that’s it

3 likes

En een spirituele boswandeling

1 like

Op naar de biodanza

4 likes

Ik ben first dates van gisteren aan het terug kijken en yono werkte op mijn middelbare school waar ik op zat. Ik weet niet wat ze daar deed maar een ding is zeker, ze stond niet voor de klas. Wellicht heeft ze een promotie gemaakt de afgelopen jaren. Ze danste en zong altijd rond, wat opzich op eerste gezicht gewoon wel gezellig is en spontaan, maar ze was eigenlijk vet gemeen. Als ze een sneer kon geven deed ze dat. :confounded:

4 likes

ik hoop dat er een keer een gast komt die óók Sergio heet. en dat die Sergio dan voor is met luid en duidelijk
SER GIE JOO te zeggen in het awkward stukje aan het begin. en dat Sergio daarvan van zn apropos raakt en dat ze sportief genoeg zijn om het er in te laten.

verder voel ik groeiende behoefte aan een bingokaart. daar kunnen jullie me vast wel aan helpen.

7 likes

Ja die zijn er en dan vaak een beetje per taal ingedeeld. Zo heb je ergens in Litouwen of Letland een psycholoog zitten voor expats die Nederlands en Engels spreekt. Net zoals dat je in Nederland ook wel Psychologen hebben die aangeven ook Arabisch te spreken. Een soort van extra dienst die aangeboden kan worden om mensen in hun eigen taal of in een taal die makkelijker voor ze is te behandelen.

1 like

Leuk meisje die Nikki

Ja denk dat ik haar misschien binnenkort wel rond zie lopen. Zelfde faculteit, andere opleiding.

Best goedkoop dat eten, 55 euro in totaal voor z’n tweeën inclusief wijntjes?

Nou weten we eindelijk wat ze ongeveer moeten betalen. “Maak er maar 55 van”
Valt mee toch, 3 gangen diner plus drankjes voor 2 personen.

Heeft Myrthe weleens eerder meegedaan of aan een ander programma ofzo? Ik ken haar ergens van.

Ja mij komt ze ook bekend voor maar weet ook niet waarvan

1 like

ze heeft aan meerdere concentrate dingen meegedaan

1 like