First Dates

Ja die zijn er en dan vaak een beetje per taal ingedeeld. Zo heb je ergens in Litouwen of Letland een psycholoog zitten voor expats die Nederlands en Engels spreekt. Net zoals dat je in Nederland ook wel Psychologen hebben die aangeven ook Arabisch te spreken. Een soort van extra dienst die aangeboden kan worden om mensen in hun eigen taal of in een taal die makkelijker voor ze is te behandelen.

1 like

Leuk meisje die Nikki

Ja denk dat ik haar misschien binnenkort wel rond zie lopen. Zelfde faculteit, andere opleiding.

Best goedkoop dat eten, 55 euro in totaal voor z’n tweeën inclusief wijntjes?

Nou weten we eindelijk wat ze ongeveer moeten betalen. “Maak er maar 55 van”
Valt mee toch, 3 gangen diner plus drankjes voor 2 personen.

Heeft Myrthe weleens eerder meegedaan of aan een ander programma ofzo? Ik ken haar ergens van.

Ja mij komt ze ook bekend voor maar weet ook niet waarvan

1 like

ze heeft aan meerdere concentrate dingen meegedaan

1 like


Met die twee jongens vond ik het echt lullig dat de een zei dat het niet echt een match made in heaven was. Ik vond het zo goed dat die andere jongen zo eerlijk was. Meestal gaan ze dan ineens zeggen dat ze het ook niet zagen zitten. Vond ik tof van hem.

2 likes

Ze betalen alleen voor het eten, de drankjes zijn gratis! Dat heb ik in ieder geval begrepen.

1 like

Haha deze man komt dus voor de tweede keer in 1 seizoen. Hoop dat dit beter gaat dan met die vorige haha dat was toch met die man die zijn gezicht ging aaien enzo?

Aww Cas de boekhouder… zo aandoenlijk. Vind dit altijd wel sneu om te zien

4 likes

Ik wilde het net zeggen! Vind het wel sneu voor hem

Uugghh die Lowie, wat vind ik dat een vreselijk type. Meisje ook een beetje, 18 jaar en ze is al klaar met clubben?? Kind je komt er pas vanaf je 18de in :rofl: Die gast mn zn drukke print is echt te verwarrend, wat een gek type. Wordt denk niets, bij niemand haha

2 likes

~ lekker de diepte in ~ aka we gaan het hebben over exen

1 like

Wat een vermoeiend type die Lowie met z’n ‘intelligentie’ en die wenkbrauw die steeds omhoog zwiept.

Wat een mismatch ook die Sjors en Jimmy
Edit: oh het lijkt nu opeens wel weer goed te gaan. Maar denk alsnog dat het niks wordt.

Voel me nu wel weer echt een bitch, ik heb die boekhouder net voor schildpad uitgemaakt, vind het echt een bijzonder figuur en kan er niet naar kijken zonder te lachen. Ben niet zo empatisch geloof ik.

2 likes

Ja die meid… je bent 18. Je hebt nog niks gezien van het leven doe niet zo cool. Morgen fietst ze weer met dr rugzakje naar de middelbare school

4 likes