First Dates

“U bent op dit moment de eerste” :persevere:

2 likes

Hahah ik zei echt precies hetzelfde net, wat mooi

2 likes

Wat is die “Italiaan” een eikel zeg bah

Haha die vrouw die met die Italiaan is is zo gekkig haha beetje afwezig ofzo. Echt ongemakkelijk om naar te kijken. Al vind ik die man ook vrij stom.

3 likes

En?

@Warboel was dat die militair? Dat is uiteindelijk niets geworden.

Ze werd heel leuk neergezet vond ik! Klopte wel met mijn beeld van haar, had niet het idee dat ik naar heel iemand anders zat te kijken.

1 like

Ik kijk nu terug en ik was ooit een tindermatch met hem en heb hem wel een paar keer gezien/gesproken met uitgaan en vond hem wel leuk toen😳

Maar inderdaad wel echt een praatjesmaker

Pff wat hebben die mensen het allemaal over zware thema’s. Snap dat het bij het programma hoort, maar vind het zo misplaatst op een eerste date.

Kinderachtig dat die vrouw met die krullen hem eerst liet zeggen wat hij ervan vond terwijl ze wist dat zij zelf nee zou zeggen. Zeg dat dan gewoon gelijk.

4 likes

Ik ben nu de laatste aflevering aan het kijken. Wat een dotje is dat ex-gelovige meisje zeg. Zo open en kwetsbaar en recht voor z’n raap en dapper!

Deze aflevering. Over de broer van die veteraan. “Mis je hem?” WAT DENK JE?! Effectbejag.

Ik vond dat eerste jonge stelletje heel leuk, ook samen. Jammer dat hij iemand anders heeft ontmoet. Verder vond ik de aflevering wel saai.

1 like

Vanaf morgen de UK versie!!

2 likes

Jaaaa, ik heb nu twee afleveringen gezien en het is echt goud! Zo veel leuker dan de Nederlandse versie.

2 likes

Ik vond een dame uit aflevering twee wel apart er uit zien. Alsof ze niet zo bruin is geboren. Vond het zelf een beetje op het randje. Maar misschien heb ik het mis, want heb me verder niet verdiept in haar.

Huh, die Jada?

Denk dat dat komt omdat haar haar licht was en ze kleurlenzen in had. En hoe bedoel je op het randje?

Ik heb gisteren de aflevering van woensdag en van maandag gekeken, ik vind het hilarisch. Ik vind vooral die wat oudere spirituele dame (Marie?) echt heel grappig, die is ook met iedereen vrienden aan het maken bij het zwembad. En de sportieve oude man natuurlijk. Oh en Francesco :heart_eyes:

Ik kijk de aflevering van maandag terug en die Francesca (de date, niet de host vh hotel) doet me echt denken aan Mila Kunis

Die Dave is echt leuk ook!

Vanavond weer!
12 weken lang elke werkdag. Heerlijk!

1 like

Omg ik ben zo zenuwachtig. Ik kom de 17e :sob::sob::sob:

21 likes