First Dates

Ik kijk ook nu! Ik vind die vrouw met de hehehehehhe lach en die man wel bij elkaar passen

OMG als een man een creme met botox zou meenemen zou ik écht gillend wegrennen wtf

3 likes

Haha vooral dat ‘Ricardo is mijn naam’, door die gastheer

1 like

hahaha mijn vriend stoorde zich hier ook de hele tijd aan

ik vind first dates hotel mwah… vond de eerste first dates afleveringen leuker, veel meer dates ook per aflevering

ik vind het hele hotelgebeuren echt geen toegevoegde waarde hebben eigenlijk? uiteindelijk zitten ze alsnog gewoon te eten en daarna naar de kamers? jammer

5 likes

Ja de Nederlandse versie is echt een faal eigenlijk. Ik wil weer nieuwe Britse afleveringen!

Voor de liefhebbers van Fred (de Maître d’ van first dates UK): er is op videoland een serie met hem waar hij zich door bevriende chefkoks laat kennismaken met het eten in een aantal Europese steden. Extraordinary places to eat, heet het.
Elke aflevering is weer genieten van hoe hij aan het genieten is!

1 like

Nee dat is dit niet! Heb even gegoogled, die waar jij het over hebt hert Road Trip! Ga ik ook opzoeken om te kijken want die lijkt mij ook leuk!

1 like

Een familielid van mij zit aanstaande zondag in de aflevering! Heb de afgelopen tijd niet gekeken maar ga toch wel even kijken. Ze mocht er nog niks over zeggen dus heb geen idee hoe het gegaan is. Ben ook heel benieuwd of ze na al het ge-edit nog overkomt zoals ik haar ken

4 likes

Kijkt iemand? Die jongen vind ik echt typisch zo’n sales mannetje haha vreselijk

1 like

Haha, ja de hele tijd die gevatte opmerkingen op alles wat er gezegd wordt.

1 like

Die Marijn? Doet me echt hier aan denken
afbeelding

Met z’n pompen in de gym

7 likes

Ik vind het wel heel leuk dat die andere twee het allebei zo leuk vonden.

3 likes

HAHA idd

Oh God waar wordt zij nou weer mee opgescheept

1 like

Wat een types weer joh

Edit: deze vrouw haha sorry maar kent iemand loenatik? Bep? :sweat_smile:

afbeelding

4 likes

Dacht ik ook maar volgens mij issie best oke

Ben half Italiaans

  • BEN JE KOK DAN?
3 likes

Ja hij is best leuk inderdaad! Ik dacht dat het weer zo’n Jokertje zou worden

Ik denk dat dit oudere stel echt super awkward gaat worden

Haha nou dat laatste klopt.

‘Anders valt het uit mn mond’ hahahahaha

2 likes

Ik heb een stukje van het einde gemist. Hoe is het verder gegaan tussen die eerste mensen, die Marije en ik weet niet meer hoe hij heet?