First Dates

Shit ik ben helemaal vergeten dat je gisteren kwam @Luzarl. Heb het nu teruggekeken, sluit mij aan bij alle complimenten! Ik zou het never nooit durven en jij bent gewoon helemaal chill jezelf.

Vond je het raar/awkward om het nu terug te zien? Ik zou echt inderdaad bang zijn dat ik wat raars had gezegd of ze het raar monteren.

1 like

In het begin moest ik wel lachen uit ongemakkelijkheid maar al vrij snel was dat weg en toen vond ik het echt super leuk! Ik was natuurlijk uiteindelijk ook maar heel kort in beeld

2 likes

Ik heb het niet gezien!! Was die wel mijn type qua uiterlijk? :joy:

Oooh wat een kneus was dat. Die het had over doorvragen maar zelf nauwelijks doorvroeg en toen iets zei van ‘journalistiek trucje’ met zijn zelfingenomen kakkershoofd.

5 likes

Haha hysterisch dit. Ik ken die jongen. Begon op hetzelfde moment met de opleiding als ik. Ik ben inmiddels al 4 jaar afgestudeerd. :sweat_smile:

Oh wacht, dit gaat over een andere jongen die ook nog journalistiek studeert. Zat ook in dezelfde aflevering. Wow.

2 likes

Hahahhaaa ik vond die jongen echt hilarisch op de cringe-manier.

Hij zei ook: ‘jaaa ik schrijf ook veel! Ja voornamelijk boeken! Maar ja, zoals echte schrijvers maak ik er nooit een af’

Nou kan best een paar auteurs noemen die een boek of wat hebben volbracht :face_with_raised_eyebrow:

16 likes

Oh ja. Moet nog lachen als ik eraan denk. Hahahagaaa wat een kneus

4 likes

@Luzarl, heel toevallig waren we bij mij ouders en ik herkende je vrijwel meteen haha. Zo toevallig want kijk bijna nooit meer.

Wat deed je het leuk!!!

1 like

@Luzarl ik zag net dit langskomen op twitter: https://twitter.com/felinophilia/status/1184893659134812166

3 likes

Ahhh hahaha lievvvvv

Hij weet niet wat narcolepsie is

1 like

Apart haar die jongen… zo hoog.
Vind die jongen in witte shirt wel schattig.

1 like

Ik weet niet of dit een combi is hoor???

Wauw… medische GHB.

Die mannen of slaap meisje?

Beide niet maar ik doelde op de mannen

Nee denk ik ook niet.
Vind witte shirt jongen wel een beetje onnozel overkomen nu…

Ja en hoe ze zo makkelijk zegt dat ze niet verslaafd is, ik denk dat er wel afhankelijkheid optreed als je dat dagelijks gebruikt?

Ignatius voluit zegt die net. Ook apart

“Laat je ook geen scheetjes dan? Dat is ook uitstoot”. :thinking:

3 likes