First Dates

Was je ook echt ongeïnteresseerd? Zo kwam je totaal niet over hoor.

Hoe lang duurde de date ongeveer?

Vond je het awkward om de hele tijd te eten met een camera in your face?

Ik ben trouwens echt verrast door de lage prijs! Had het idee dat het best prijzig was.

3 likes

Nee wel tegen mij! Dus ik zat daar zo van: ehm, ja, oke, niet mee eens. En toen ging ie weg en toen ging die vrouw me helemaal troosten maar ik gaf echt geen fuck :joy:

6 likes

Oké dat was gewoon teleurstelling dus. Als hij je niet interessant vond, waarom zou die dan uit moeten leggen hoe stom je was?

Egoooooooo

4 likes

Was je ook echt ongeïnteresseerd? Zo kwam je totaal niet over hoor.
Nee, niet echt… kijk ik vond hem niet leuk maar het kletsen was gezellig

Hoe lang duurde de date ongeveer?
Ja dat weet ik echt niet want er waren geen klokken en ik had mn telefoon niet bij. Maar ik denk (!!) een uur

Vond je het awkward om de hele tijd te eten met een camera in your face?
Nee die zie je niet. Het zijn gewoon beveiligingscamera’s.

Ik ben trouwens echt verrast door de lage prijs! Had het idee dat het best prijzig was.

4 likes

Haha oh nou ik wilde net zeggen @Luzarl grappige ervaring en nog wat nieuws geleerd over pinguins, maar dat niet eens :pensive:

4 likes

Nou jaaaa wat een lul @Luzarl

Ik vond je heel leuk en spontaan. Ik zou daar denk ik als een derp zitten.

1 like

Wat krijg je mee van de andere dates? Zijn die andere ook echt allemaal nu opgenomen? En zijn die momenten op de wc die je altijd ziet geregisseerd?

Maar oprecht (dit woord is echt verpest maar ik meen het Gvd) je deed het echt zo natuurlijk @Luzarl

Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, want het is altijd lichtelijk Awkward maar je was zo chill, rustig, open en ik vond je echt overkomen als iemand die gewoon goed weet wat ze wil en zich niet laat manipuleren door tv, een tegenvallende date of wat dan ook. Ik zou het je echt niet na kunnen doen.

23 likes

Nee ik ken niemand van deze uitzending. Je ontmoet wel andere vrouwen maar je wordt allemaal heel de tijd opgehaald en ergens anders geparkeerd voor opnames en makeup dus je ziet elkaar niet heel lang. En de wc stukjes geen flauw idee, ik heb wel gezwaaid naar de camera in de wc. Maar je kan niet zomaar naar de wc, dat moet je vragen, dus ik denk wel dat dat nep is

3 likes

Echt heel lief :heart: Ik vond het zelf ook goed gaan en vind mezelf echt een leuk mens weetje, helemaal niet ongeinteresseerd.

30 likes

Oh vragen ook echt, wauw. Dan zal het wel in scene gezet worden ja!

Al door iedereen gezegd maar was tof om je te zien en leuk dat je al onze vragen nu kunt (en wilt) beantwoorden :slight_smile:

1 like

Sorry ik zit nog deze terug te kijken straks de volgende.

Jochem myjer doet ie me aan denken :slight_smile: vind deze twee mensen allebei zooo lief

1 like

Hmmm even deze aflevering terugkijken dus :blush:

Ik ben net klaar met kijken en heb hier mee gelezen. Echt knap gedaan @Luzarl je kwam echt super chill over. Leuk om te zien! Ik vond je ook een leuk mens, die Lex is zelf niet leuk.

1 like

Even snel al jou stukjes teruggekeken @Luzarl . Je komt echt over als een lieve vrouw! Helemaal niet ongeïnteresseerd of zo! Juist eerder heel relaxed.

2 likes

Hallo hij doet wel de beverages & food voor de grootste entertainer van Nederland he

15 likes

Hij werkte ook in een snackbar, heb t uiteindelijk gegoogel

7 likes

@Luzarl jaa jij bent echt goed op tv! Heel rustig en stabiel kom je over. Van jou snap ik wel dat je jezelf leuk vindt :slight_smile:

4 likes

Hahaha mijn badoo catfish guy stuurt een clipje van 10 seconden van deze aflevering
En waarom?

1 like

Ik ben echt zo jaloers op jouw zelfvertrouwen! Je komt zo enorm stabiel en relaxt over, wat is je geheim:)