First Dates

Jij lijkt mij echt zo’n lief en spontaan persoon! @Luzarl

2 likes

Nou @Luzarl weet niet of je uitsluitend op mannen valt of niet maar geloof dat hier wel een stuk of 600 vrouwen zijn die met je zouden willen daten!

Superleuk ben je.

7 likes

Lieve @Luzarl wst deed je het goed en je bent zo leuk :heart:
Ben gewoon beetje trots hierzo :kissing_heart::facepunch:

1 like

Hahahha ziek

Oké @Luzarl ik heb net de aflevering gekeken en ik moet even zeggen dat ik je ZO leuk vind! Zo gezellig, super ontspannen, grappig en je hebt echt een hele mooie stem!

1 like

:blush::blush::blush::blush::blush:

@Luzarl Wist je dat je ook in de avond bij Pauw voorbij kwam?

Ja haha, dat heb ik gehoord. En roddels dat ik vanavond in dwdd zit, haha. Ik ben nu op de radio bij omroep zeeland!

6 likes

Volgens mij moest Rico Verhoeven een tvfragment kiezen en koos hij het stukje over ‘je favoriete serie-moord. naar’.

4 likes

Nee het was die vrouw toch? Of was dit nog een ander stukkie?

Wat superleuk dat je zo positief opviel bij first dates!
Ik sluit me helemaal aan bij alles wat hier gezegd is haha. Je kwam zo rustig en relaxt over en ik had echt het idee dat je jezelf was (niet dat ik je ken). Maar ik vond dat bij jou echt een persoonlijkheid te zien was, terwijl bij veel anderen vooral veel zenuwen te zien zijn.

1 like

Sanne Wallis de Vries las het voor omdat Pauw zo schor was. De redactie kiest de tv fragmenten zelf uit

1 like

@Luzarl, je bent zooo leuk! Alles is al gezegd, maar ik vind je sprankele persoonlijkheid :star2: en je ontspannen houding echt enorm volwassen (bij Colin dacht ik steeds “Awh hij is een baby, daarom is hij zo ongemakkelijk”, maar jij bent natuurlijk net zo jong!) en leuk om naar te kijken! Je stem is ook onwijs fijn om naar te luisteren. :revolving_hearts:

1 like

@Monstertruck @SuperCoolePinda
Ah bedankt voor de opheldering. Ik schakelde net in en zag Rico iets zeggen en het volgende fragment iemand anders

2 likes

@Luzarl ik heb ook even teruggekeken en je was echt heel leuk! Komt heel tof over!

Wat een ei hadden ze je mee gematched zeg. Iemand die high fives stom vindt staat al 3-0 achter. Totaal geen zelfspot ook. Saaaaai

4 likes

Shit ik ben helemaal vergeten dat je gisteren kwam @Luzarl. Heb het nu teruggekeken, sluit mij aan bij alle complimenten! Ik zou het never nooit durven en jij bent gewoon helemaal chill jezelf.

Vond je het raar/awkward om het nu terug te zien? Ik zou echt inderdaad bang zijn dat ik wat raars had gezegd of ze het raar monteren.

1 like

In het begin moest ik wel lachen uit ongemakkelijkheid maar al vrij snel was dat weg en toen vond ik het echt super leuk! Ik was natuurlijk uiteindelijk ook maar heel kort in beeld

2 likes

Ik heb het niet gezien!! Was die wel mijn type qua uiterlijk? :joy:

Oooh wat een kneus was dat. Die het had over doorvragen maar zelf nauwelijks doorvroeg en toen iets zei van ‘journalistiek trucje’ met zijn zelfingenomen kakkershoofd.

5 likes

Haha hysterisch dit. Ik ken die jongen. Begon op hetzelfde moment met de opleiding als ik. Ik ben inmiddels al 4 jaar afgestudeerd. :sweat_smile:

Oh wacht, dit gaat over een andere jongen die ook nog journalistiek studeert. Zat ook in dezelfde aflevering. Wow.

2 likes