First world problems

Mijn haar is weer sneller vet nu ik met mijn roccutaene kuur gestopt ben

Ik ben op dieet en heb honger :weary:

1 like

Ik heb bubbeltjesplastic gekregen maar het popt helemaal niet lekker

9 likes

Op mijn huidige werk moet vrijwel iedereen vertrekken. Tot voor kort kon ik geen vervangen werk vinden en nu heb ik te veel opties en heb ik keuzestressā€¦

Het zou zo handig zijn als je gewoon even van eetlust kon ruilen somsā€¦ als je bijv de berichten van @Kurisu en @Softijs onder elkaar leestā€¦ Maarja. Sorry ik weet niet veel van jullie dus als dit een ongepaste opmerking is haal ik ā€˜m weg. Ik bedenk het me vakerā€¦ soms zou ik willen dat er geen eten bestond. Dat dat ook in een pil ofzo zat.:sweat_smile:

Ik zou dit zo graag willen haha. Of gewoon vet overnemen van anderen

Mijn nagels zijn echt een first world problem. Ik heb een mooi nagelblad vind ik maar die nagellak, het lijkt na een paar uur al af te bladderen. Wat is nou de tip? Ik wil absoluut geen nepnagels.

Nagellak van Essie, gel topcoat van de Hema en express dry dorps van Essence. Dit is voor mij echt een gouden combinatie.

1 like

Dat vond ik ook het grootste nadeel van stoppen met de kuur. Kon toen echt 1-2x per week mā€™n haar wassen

Ja echt fijn! Nu is droogshampoo weer mijn grootste vriend.

Ik wilde mijn tweede tattoo laten zetten bij Joey de Boer, maar nu heeft good old famous youtuber Alfie Deyes via Instagram de wereld laten weten dat hij daar zijn tattoo heeft laten zetten. Nu vrees ik dat de shop straks overstroomd wordt met hordes tienermeisjes, of dat ie zā€™n prijzen zelfs omhoog gooit (zā€™n goed recht, als business super booming wordt).

1 like

Ik heb zondag mijn haar moeten wassen bij iemand anders, omdat we de avond ervoor onverwachts bij een vuurkolf hebben gezeten, en doordat ik mijn eigen shampoo niet meehad is mijn haar nu een stuk droger dan normaal.

1 like

Ik vind 24Ā°C warm in mijn appartement. Maar ik weet dat dat nu best meevalt.

Dat is het ook, maar ik doe het toch nog veel te vaak.

Ik moet straks in mā€™n vriend zā€™n auto rijden (cabrio) maar die is voor sommige verkeerslichten te laag waardoor ik mā€™n hoofd als een debiel moet buigen om te zien of het rood of groen is. Probleem is op te lossen door met de kap open te rijden, maar dat doet toch niemand om 07.00 ā€˜s ochtends!

1 like

Jij wel!

Ik voel me echt enorm bevoorrecht dat ik hierover ā€˜klaagā€™. Ik wil dat even vooropstellen haha. Mā€™n vader kwam er gister mee dat hij ons gezin( moeder, zus en moi) mee wil nemen op een cruise. We gaan waarschijnlijk in december een cruise maken door de Caribbean. Maar ik heb ong 3 weken geleden een vakantie geboekt naar Zakynthos in Oktober. Dat is ook al mijn 2e vakantie dit jaar. Als ik had geweten dat ik in december een reis ging maken, had ik die vakantie nooit geboekt.

1 like

Ik heb plantenvoeding voor buiten en paneermeel nodig en ik kom er net via mijn collegaā€™s achter dat je geen plantenvoeding voor buiten in de supermarkt kunt kopen. Ik moet nu dus voor twee ā€˜kleineā€™ boodschapjes naar twee verschillende winkels en ik vind dit erger dan ik wil toegeven.

1 like

Misschien hebben ze wel paneermeel bij het tuincentrum

2 likes

Daar ga ik voor.

1 like