First world problems

Ik heb niet één maar twee mooie pennen (niet heel bijzonder maar ik vind ze wel mooi), de ene is balpen en de ander vulpen. Maar ik kan ze niet van elkaar onderscheiden :upside_down_face:

1 like

Ok ik heb al een life hack.

4 likes

Ik maak al-tijd weer te veel eten, wat is dat toch, elke keer trap ik er weer in. En het is niet alsof er niks in de vriezer ligt :rolleyes:

1 like

So lijkt wel de Facebook timeline van een boomer dit topic @Nescio

Ps ik heb je pennen geliked want ik vond het zielig een update over je pennen waar niemand op had geregeerd. :handshake:

1 like

haha dankjewel…denk ik

1 like

Ik zit vandaag vier uur in de trein en daar krijg ik altijd onwijze keuzestress van: want hoe ga ik mezelf vermaken? Dus dit keer heb ik Zweedse puzzels mee, een luisterboek gedownload, een gewoon boek in mijn tas gestopt, mijn tablet met gedownloade Netflix series mee, de weekendkrant mee en op mijn telefoon podcasts gedownload.

Grote kans dat ik vooral uit het raam zal staren trouwens.

3 likes

Hahaha zo herkenbaar. Voor drie weken aan opties en vervolgens naar buiten kijken. Zware grote tas bij je waar je niets van gebruikt :rofl:

1 like

Dat ze het vuilnis komen ophalen om 6uur elke keer en ik daar wakkeer van word. Ik snap dat ze moeten werken maar zo vroeg? En ook met een draaiende motor + heel die camion piept als hij in zijn achteruit rijdt.

Ik heb dit met die schoonmaak wagentjes buiten. Het is hard nodig hier, altijd een troep op straat en heel fijn dat ze dat komen opruimen. Maar laat mij gewoon lekker in alle rust ontbijten aub.

1 like

Jaaa same! Maar dan slapen. Ze komen iedere dag tussen kwart voor 7 en kwart over 7 :frowning:

2 likes

Ik had een laptop besteld in een hele mooie groene kleur. Kreeg ik gewoon een zilveren binnen 🥲 Heb hem retour gestuurd.

Moet morgen de hele dag mijn bril op omdat ik woensdag een oogmeting heb en er geadviseerd werd om 24 uur van tevoren geen lenzen te dragen. Nu baal ik dat ik geen lenzen in kan en mijn bril zit gewoon niet fijn.

Ik kan geen goed plaatje voor mn avatar vinden.

1 like

M’n stiefvader nadat hij de prosecco iets te hard liet poppen. ‘Oh, normaal maak ik alleen champagne open’. Had zo bij Jort Kelder gekund.

2 likes

Ik heb honger maar ik lig te lekker in bed

Mijn nail lady heeft covid (gelukkig is ze niet ziek ervan) maar mijn nagels moeten opnieuw gedaan worden en ik wil niet naar iemand anders :sleepy:

Ik heb een chiazaadje tussen mijn voortand, maar kan niet flossen, want aan de achterkant zit zo’n metalen draadje.

Ik zit voor mn werk nu in een prachtig hotel, met waanzinnig zwembad op het dak, maar helaas is dar zwembad alleen open tijdens kantooruren, en ik moet overdag dus gewoon werken :slightly_frowning_face:

3 likes


Gelukt :partying_face:

3 likes

hahaha :smiley:

6 likes