First world problems

Van die dingen waar je eigenlijk niet over mag klagen, maar wel over wilt zeuren. Roept u maar!

Ik zal beginnen: mijn wimpers zijn zo lang dat ze tegen mijn zonnebrilglazen aankomen en ik deze dus niet geheel comfortabel kan dragen. Ik moet m een klein beetje meer naar voren zetten waardoor het lijkt alsof ik die noncha-instagirl wil zijn, terwijl het pure noodzaak is. :frown:

3 likes

Chips eten en een serie kijken tegelijk lukt niet

2 likes

Mijn auto maakt teveel lawaai om muziek te kunnen luisteren

1 like

Ik vind het mega irritant als mensen 's ochtends stoeltjes reserveren aan het zwembad maar als ik merk dat ik anders geen plaats heb doe ik het zelf ook… en dan maar zeuren dat ik om 7u 5 minuten mijn bed uit moet

2 likes

Ik heb 2 weken geleden mijn frons en voorhoofd laten botoxen, maar er zit nog een mini lijntje links op m’n voorhoofd. Dus nu moet ik terug.

1 like

Ik heb al maanden een tweede Instagram account over mijn hobby. Het leek mij echt een goed idee en ik heb wel volgers maar lang niet zoveel als ik zou willen. Nu heb ik een paar weken geleden in een opwelling een Instagram account aangemaakt over afvallen en daar heb ik in veel minder tijd al hartstikke veel volgers. Maar liever had ik ze op mijn andere account gehad.

1 like

Ik wil sushi maar ik ga morgen pas sushi eten :frowning:

Ik kan mijn identifier niet vinden en nu kan ik geen vluchten naar Afrika boeken

3 likes

WiFi is traag dus ik kan nu vanuit bed geen YouTube kijken

1 like

Oh en als ik op mijn linkerzijde lig dan is het bereik net wat beter, maar rechts ligt lekkerder

WIl je je account delen? Wil je best volgen, ben nu benieuwd naar je hobby :grin:

Ik moet en zal nuuuu een fitness tracker hebben voor mijn hond, terwijl ik het bestaan hiervan 4 uur geleden nog niet eens wist. Thanks to @Electric :grin:

7 likes

Oeh!! Waar wil je precies heen? Hoop dat je edentifier ondertussen gevonden is :wink:

Oeganda! En nee :mad: heb een nieuwe aangevraagd maar die wordt naar mijn ouders verstuurd want heb mijn adres niet veranderd. God wil niet dat ik naar Oeganda ga :pensive:

Ik wil een ijskoffie maar het is al zo koud bij de starbucks

De oplopende olieprijs. Niet goed voor m’n portemonnee.

1 like

Mijn oortjes passen niet in de cardio apparaten van m’n sportschool (van die nieuwe Apple dingen)

ik heb nog 9 dagen verlof “over” als ik al mijn andere vakanties en vrije dagen al heb ingepland en ik weet niet naar waar ik ermee naar op reis zou gaan :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ahw nou @doei ben je al minder sipjes?

Ik “moet” van mezelf 2400 kcal eten want bulken en nu “moet” ik een stuk cheesecake eten maar ik heb er helemaal geen zin in :frowning:

1 like