Ik ben een beetje klaar met steeds inlegkruisjes in mân string of sportlegging te doen tegen de camel toe, ben eigenlijk op zoek naar strings die het deel in het kruis iets dikkere stof hebben. Weet iemand waar je dit kunt kopen? Zonde van alle inlegkruisjes en het verschuift op den duur ook nog, dus dan gaat het zân doel voorbij.
Mijn fitnessroutine is het afgelopen jaar zoooo veranderd. Vorig jaar ging ik 5 of 6 keer per week, maar eigenlijk deed ik maar wat, beetje op de machines, beetje cardio maar eigenlijk net niets. Sinds een maand of 4 / 5 ben ik puur met krachttraining bezig. Moest wel wat mentale drempels over (omg het squat rek, doodeng, losse dumbbells, ook doodeng, cable machine, ook doodeng), maar ik loop nu rond alsof ik niet anders weet. Zit met hip thrusts nu op 115 kilo en dat ging me eigenlijk nog goed af, dus ik ga morgen denk ik 120 of 125 proberen.
Alleen met squatten en deadliften blijf ik een beetje bang voor mijn onderrug. Ik heb de gewichten wat omlag gedaan zodat ik meer op de vorm kan richten, maar vooral deadliften blijf ik in mijn onderrug voelen. Gebruiken jullie een belt? Het voelt zo overdreven om hem te gebruiken maar ik heb ook geen zin in een hernia.